برخی از لوازم یدکی گریدر با عنوان موتور شکن جاده معرفی می شوند چون این ماشین مجهز به تغیۀ بلندی است که قابلیت صاف کردن سطح جاده را دارد. به طور کلی عمدۀ کاربرد گریدر برای هموارسازی و شیب دهی سطوح خاکی است. با توجه به اینکه در گذشته از حیوانات برای انجام این گونه فعالیت ها استفاده می نمودند ولی قطعات گریدر را به نحوی طراحی نموده اند که قابلیت اجرای عملیات تسطیح جاده را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد. مقصود از تنظیم شیب، تنظیم نحوۀ خاکبرداری و ایجاد توازن در آنها می باشد و در اجرای عملیات عمرانی و راهسازی به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شود. اگر نیازمند به خرید لوازم یدکی گریدر هستید، پیشنهاد می کنیم با دفتر فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ واردات و عرضۀ قطعات ماشین آلات سنگین از جمله گریدر، جرثقیل، لودر، بیل مکانیکی و ... فعالیت دارد و می توانند شما را جهت تأمین قطعات گریدر اورجینال یاری رسانند.

اجزای اصلی ماشین آلات گریدر

ماشین گریدر در کلاس های مدرن ساخته شده اند و مجهز به یک موتور با قطعات هیدرولیکی است که امکان فرمان پذیری راحت را برای راننده فراهم می سازد. از نظر فنی به این نوع ماشین، گریدرهای موتور گفته می شد. معمولاً مدل های رایج گریدر مجهز به سه محور اصل همچون موتور، کابین در قسمت محورهای عقب و تیغه در قسمت محورهای عقب و یا جلو می باشد. بدین وسیله دارای قابلیت شیب سازی و صاف نمودن سطح جاده را دارند. جهت تهیه لوازم یدکی گریدر مراجعه به مراکز معتبر لازم و ضروری است و می تواند شما را از خرید قطعات تقلبی در امان نگه دارد. جهت استعلام موجودیت و قیمت لوازم یدکی گریدر می توانید با مرکز فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

قیمت خرید قطعات گریدر به مدل و برند ماشین و همچنین نوع قطعه بستگی دارد. در عین حال در صورت تأمین قطعات گریدر وارداتی، قیمت روز ارز نیز بر روی قیمت لوازم یدکی گریدر تأثیرگذار خواهد بود. 

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()