لوازم یدکی بسترن در دسته بندی های مختلف توسط فروشگاه های معتبر عرضه می شوند که در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از انواع قطعات خودروی بسترن بپردازیم. در صورت نیاز بتوانید قطعات مورد نیاز اتومبیل خود را تهیه نمائید. با یکدیگر نگاهی اجمالی به نکات مهم و کلیدی خرید لوازم یدکی بسترن می پردازیم.

عوامل متعددی وجود دارد که هنگام استفاده از خودرو باعث می گردد، شما نیاز به تهیۀ قطعات خودرو داشته باشید. تصادف جاده ای، جوش آوردن موتور، پنچری لاستیک، رانندگی در جاده های ناهموار و ... برخی از مواردی هستند که موجب خراب شدن ماشین می شود. جهت تأمین لوازم یدکی بسترن b30 و دیگر مدل های رایج این خودرو می توانید به با کارشناسان فروش نیوپارت تماس حاصل فرمائید.

سفارش انواع لوازم یدکی بسترن و قیمت آنها

این مجموعه قادر به تأمین لوازم یدکی بسترن در دسته بندی های بدنه، موتوری، جلوبندی، سیستم احتراق، تجهیزات باتری و برق خودرو، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... در سراسر کشور می باشند. خرید لوازم یدکی بسترن اصل از اهمیت بالایی برخوردار است. طبیعتاً اورجینال بودن و داشتن جنس مقاوم و با دوام از عوامل مهم و کلیدی است که دارندگان اتومبیل بسترن باید در نظر داشته باشند.

قیمت فروش قطعات بسترن به نوع قطعات و مدل اتومبیل بستگی دارد که البته موجود بودن قطعات در سطح بازار و نرخ ارز نیز بر روی متغیر بودن قیمت قطعات بسترن تأثیرگذار خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت آنلاین قطعات خودروهای بسترن می توانید با واحد فروش نیوپارت تماس بگیرید.  

مجموعۀ نیوپارت با سابقۀ فعالیت چند ساله، همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما مشتریان گرامی در خصوص تأمین قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی از جمله قطعات بسترن اورجینال و کاملاً تضمین شده می باشد.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()