کیسه جاروبرقی از اجزای اصلی جاروبرقی به شمار می رود و محلی برای ذخیره سازی زباله و گرد و غبار مکش شده توسط جاروبرقی می باشد. در این مقاله قصد داریم به برخی از ویژگی های مهم کیسه جاروبرقی استاندارد بپردازیم و اینکه هنگام خرید کیسه جارو برقی باید نکات متعددی را در نظر بگیرید. امروزه تنوع پاکت های جاروبرقی بر اساس مدل های مختلف جاروبرقی که توسط کمپانی ها طراحی می شوند، افزایش یافته است. ضمن آنکه علاوه بر خرید کیسه جاروبرقی دائمی، شاهد فروش انواع کیسه جاروبرقی یکبار مصرف نیز می باشیم که هر کدام از آنها دارای یک سری مزایا و معایب هستند.

فروشگاه همتا به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ پاکت های جاروبرقی در تهران فعالیت دارد. این مجموعه توانسته مدل های متنوعی از کیسه جاروبرقی را بر اساس مدل و برند جاروبرقی از جمله تیوا، پارس خزر، جنرال، ال جی، بوش زیمنس، سامسونگ، میله، آگ توربو، الکترولوکس، تفال مانیا و ... به صورت بسته بندی به فروش برسانند.

نکات کلیدی جهت خرید کیسه جاروبرقی با دوام

جهت انتخاب و خرید کیسه جاروبرقی مانند خرید پاکت جارو برقی کن وود باید یک سری فاکتورهای مهمی را مد نظر داشته باشید که می توان به کیفیت متریال تشکیل دهندۀ پاکت جاروبرقی اشاره نمود. کیسه جاروبرقی یکبار مصرف و دائمی دو دسته بندی اصلی کیسه های جاروبرقی به شمار می روند. بنابراین متناسب با سیستم جاروبرقی و نوع پاکتی که به صورت فابریک داخل آن گنجانده شده است، اقدام به خرید کیسه جاروبرقی نمائید.

کیسه جاروبرقی سه لایه به دلیل ضخامتی که دارد از دوام بالایی برخوردار است و انتخاب این نوع پاکت یکبار مصرف را برای جاروبرقی پیشنهاد می کنیم. خرید کیسه جاروبرقی آنتی باکتریال مانع از بروز حساسیت برای ساکنین منزل می شود و به نوعی حذف باکتری و میکروب های داخل پاکت را میسر می سازد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی همتا با ملاحظۀ مشخصات فنی مندرج بر روی بسته بندی کیسه جارو برقی ، با آسودگی خاطر می توانید پاکت یکبار مصرف مورد نیاز جاروبرقی را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()