فلنج استنلس استیل از جمله قطعاتی است که هنگام اجرای خطوط لوله کشی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع به راحتی می توان فلنج های استنل استیل را جهت اتصال لوله ها به کار برد. از مشخصۀ ظاهری قطعات فلنج می توان به شکل دیسکی مانند آن اشاره نمود که بر روی آنها به صورت زوج جای پیچ و مهره طراحی نموده اند که بتوان آنها را در مدت زمان کوتاه به یکدیگر متصل نمود.

انتخاب و  فروش فلنج استنلس استیل به نوع کاربری و خط لوله ای که قصد تهیۀ فلنج برای آن را دارید، صورت می گیرد. امروزه می توانید از طریق گروه تجارت استیل راد، انواع فلنج استنلس استیل را با مشخصات فنی متفاوت تهیه نمائید.

مشخصه های مهم فلنج استنلس استیل

البته هنگام خرید فلنج استیل باید مشخصات فنی این قطعه را مد نظر داشته باشید. نام شرکت سازنده، تعداد حفره های نصب پیچ و مهره، طراحی شکل سطح فلنج، شماره یا کد مربوط به امور حرارت دهی فلنج و استاندارد ساخت فلنج از موارد مهم و اساسی هستند که تأثیر مستقیم بر روی قیمت فلنج استنلس استیل و همچنین کاربردی بودن آن در خطوط لوله کشی خواهد داشت. فروش اتصالات فشار قوی استنلس استیل توسط این مرکز ارائه می شود. 

عمدتاً بر روی فلنج استنلس استیل شاخص هایی همچون کد عملیات حرارتی، نوع متریال تشکیل دهندۀ فلنج، کلاس فلنج یا میزان قدرت تحمل فشار، سایز اسمی لوله، نام سازنده و میزان قطر سوراخ درج می شود. بدین ترتیب افراد با ملاحظۀ این مشخصات فنی و تطبیق آنها با محل به کارگیری آن، اقدام به خرید فلنج استنلس استیل در ابعاد مختلف می نمایند.

اکثر فلنج های استیل بر اساس شاخص های استاندارد ASTM ساخته می شوند و هدف از بکارگیری آلیاژ استیل، استحکام بخشیدن به سازه می باشد. مجموعۀ تجات استیل راد با توجه به نوع فعالیتی که از ابتدا آغاز نموده، در حال حاضر قادر به تأمین انواع فلنج استنلس استیل با قیمت ارزان و دوام بالا در تعداد انبوه می باشند.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 379
نمایش همه
علاقه مندی ها ()