تخت خواب یکی از لوازم بسیار مهم در منازل بوده که افراد برای استراحت آن را خریداری می نمایند. تخت ها به طور کلی در انواع تخت یک نفره، تخت دو نفره و تخته دو طبقه تقسیم بندی می شوند که با توجه به موقعیت های مختلف می توان خرید این تخت ها را انجام داد. تخت دو طبقه از انواع تخت هایی است که فروش گسترده‌ای در بازار دارد و برای منازل و خوابگاه ها و غیره از آن استفاده می شود. برای خرید تخت دو طبقه به سایت بهسازان چوب مراجعه فرمایید.

فروش تخت دو طبقه با قیمت مناسب

تخت دو طبقه در انواع تخت دو طبقه چوبی و تخت دو طبقه فلزی به فروش می‌ رسد که فروشگاه‌های مختلف این تخت ها را با کیفیت متفاوت و قیمت های مختلف ارائه می کنند.برای خرید تخت دو طبقه فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید به آن توجه کنید. ابعاد تخت دو طبقه مهم بوده و باید با توجه به فیزیک افراد در نظر گرفته شود. تخت ها از لحاظ رنگ و طرح باید هماهنگی لازم را با محیط برقرار نمایند، تا بتوانند باعث جذابیت دکوراسیون شوند.

کیفیت تخت دو طبقه اهمیت بالایی دارد ، زیرا این تخت ها باید بسیار مقاوم باشند و بتوانند وزن افراد را تحمل کنند تا در طول مدت طولانی آسیب نبینند. همچنین نحوه دسترسی به طبقه بالا با استفاده از نردبان انجام گرفته و باید جنس نردبان نیز مورد توجه قرار گیرد همچنین نرده های محافظ برای تخت بالایی و بررسی گردد.قیمت تخت خواب دو طبقه از موارد مهم تاثیرگذار در خرید می باشد که اگر شما از مجموعه‌های تولیدی معتبر همچون بهسازان چوب خرید خود را انجام دهید از نظر قیمت اطمینان کاملی خواهید داشت. خرید صندلی راک را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

یکی از مهمترین مواردی که در خرید یک تخت دو طبقه خوب باید به آن توجه داشته باشید مقاومت و استحکام آن می باشد که از نظر بدنه و کفی مستحکم بوده و بتواند به راحتی وزن افراد را تحمل کند. 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 306
نمایش همه
علاقه مندی ها ()