کمد لباس از انواع لوازم مهم در منازل می باشد که برای قرار دادن لوازم شخصی استفاده می شود. کمد های لباس از نظر مقاومت و زیبایی بسیار مهم هستند و برای خرید باید این موارد را در نظر بگیرید.

نکات مهم در خرید کمد لباس

برای خرید کمد لباس باید به میزان استفاده که از کمدها میخواهید داشته باشید ، توجه داشته باشید و آن را در ابعاد مناسب از نظر استفاده و با توجه به فضا انتخاب کنید. اگر فضای زیادی در اتاق دارید ،می توانید از چند کمد بهره ببرید. در کمدهای لباس می توان انواع لوازم از جمله رختخواب ،لباس ها ، کفش ، لوازم شخصی ... را قرارداد.

کمد لباس از وسیله های مهم و کاربردی است که می توان وسایل زیادی را در آن جایی داد و با استفاده از آن اتاق بسیار مرتب و منظم خواهد بود.با توجه به تنوع بالای کمد ها در طراحی و ساخت، میتوانید آن را مناسب با فضایی که در اختیار دارید تهیه کنید و در مقایسه ی کمد های دیواری و کمد لباس معمولی ، درست است که کمد دیواری فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد اما کمد لباس معمولی می توانند کاربرد و زیبایی بیشتری را داشته باشند.برخی از انواع کمد لباس دارای قفسه و کشور می باشند که برای کاربرد هر چه بهتر آن در نظر گرفته شده و شما میتوانید به صورت سفارشی نیز خرید کمد ها را انجام دهید. درب کمد لباس در انواع درب های لولایی و درب های ریلی طراحی می‌شود که برای اتاق هایی که فضای کمتری دارند دربهای ریلی بیشتر استفاده می شود.

فروشگاه بهسازان چوب یکی از مراکز معتبر فروش تخت دو نفره و کمد لباس در طرح های مختلف و کیفیت های بالا می باشد، با مراجعه به سایت بهسازان چوب می توانید محصولات را مشاهده نموده و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()