ویدئو پروژکتور یکی از دستگاه های کاربردی است که عموم افراد با آن آشنا هستند و کاربرد آن را در محیط های مختلف ملاحظه نموده اند. علت استقبال از خرید ویدئو پروژکتور  برای آن است که باعث نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ می شود. در صورت لزوم می توانند با بهره گیری از ویدئو پروژکتور، سینمای خانگی در محیط منزل ایجاد کنند. دستگاه ویدئو پروژکتور متشکل از پورت های ورودی متعددی است که می توان دستگاه های دیجیتالی متعددی از جمله دوربین فیلمبرداری، کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل، دی وی دی پلیر، دستگاه ایکس باکس، پلی استیشن و ... را به دستگاه متصل نمود و بدین وسیله داده های داخل دستگاه را در ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایشگر به مخاطبان نمایش داد.

فروشگاه نیزار کالا یکی از اولین مجموعه های سازندۀ دستگاه های پروژکتور فعالیت خود را آغاز نمود و با گذشت زمان و بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته توانستند موفق به طراحای و ساخت انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی با قابلیت های حمل آسان، کاهش وزن و ابعاد، امکان اتصال به دستگاه های دیجیتالی با امواج وای فای و ... گردد.

نحوۀ عملکرد ویدئو پروژکتور با تکنولوژی DLP

تکنولوژی DLP با بهره گیری از انحراف آینه های میکروسکوپی عمل می کند. در واقع DMD یا همان دستگاه میکرو آینه ای دیجیتالی متشکل از تعداد زیادی آینه میکروسکوپی است که هر کدام از آنها به تنهایی تا 5 هزار بار در ثانیه، قابلیت به جلو و عقب حرکت کردن دارد، در واقع خاموش و روشن می شود. بدین وسیله شدت فرکانس افزایش پیدا می کند و چشم انسان دارای قابلیت رویت این اتفاق نمی باشد.

سپس به واسطۀ چرخۀ سه رنگ اصلی قرمز، سبز و آبی کلیه رنگ ها ایجاد می شود و در انتها با بهره گیری از پردازش دیجیتالی شاهد نمایش تصاویر بر روی پرده نمایشگر ویدئو پروژکتور خواهیم بود. جهت خرید ویدئو پروژکتور جیبی با تکنولوژی پیشرفته و قابل حمل می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 334
نمایش همه
علاقه مندی ها ()