شرکت کوماتسو از بزرگ ترین شرکت های سازنده ماشین آلات راهسازی و استخراج معادن می باشد. کمپانی کوماتسو در سال 1917 در کشور ژاپن تاسیس شد و این شرکت معتبر در شهر توکیو فعالیت دارد. این شرکت انواع قطعات ماشین آلات سنگین را به تولید می رساند و در ساخت محصولاتش تمام تلاش خود را در جهت ارتقاء قطعات به عمل می آورد، به همین جهت، قطعات کوماتسو بسیار با کیفیت است. فروش قطعات لودر کوماتسو از طریق سایت انجام می گیرد.

قیمت قطعات لودر کوماتسو

قیمت فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو به طور کلی با توجه به کیفیت آن ها در نظر گرفته می شود و قطعات بایِی ِ کیفیت مانند قطعات لودر کوماتسو دارای قیمت های بالاتری نسبت به سایر قطعات هستند، اما این قطعات توصیه می شود زیرا کیفیت بالای آن ها، موجب عملکرد بسیار عالی در لودر خواهد شد و همچنین این لوازم یدکی لودر کوماتسو ، ماندگاری بالایی دارد و می تواند مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد. فروشگاه سرویس قطعه از تخصصی ترین مراکز فروش قطعات ماشین آلات سنگین است و قیمت های مناسبی را برای فروش محصولاتش در نظر گرفته است.

فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو با قیمت ارزان

فروشگاه سرویس قطعه انواع قطعات لودر کوماتسو را با قیمت ارزان به فروش می رساند. ماشین آلات تولیدی کمپانی کوماتسو ، ماشین آلات کشاورزی و راهسازی و تجهیزات معدنی است. این شرکت معتبر انواع لودر های جدید را به بازار عرضه کرده است. لودر ها و قطعات لودر کوماتسو با بهترین متریال به تولید رسیده اند. شرکت کوماتسو علاوه بر ارسال محصولاتش به کشور های آسیایی ، این قطعات را به کشور ها اروپایی و سراسر جهان نیز ارسال می کند. واحد های تولیدی قطعات لودر کوماتسو ، علاوه بر کشور ژاپن در کشور های دیگر از جمله کانادا ، آمریکا، مکزیک ، برزیل، ایتالیا، هند، آلمان،چین، تایلند و... می باشد.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()