دستگاه اره استخوان بر یکی از انواع دستگاه های مدرن و مکانیزه می باشد که با استفاده از آن به صورت دورانی می توانید گوشت را برش دهید. دقت و سرعت این دستگاه بسیار زیاد است و به همین دلیل باید زمان استفاده از آن توجه بسیار زیادی داشته باشید. خدماتی و کاربردی که این دستگاه دارد رضایت مشتریان را تا حد  بسیار زیادی فراهم کرده است. 

شما برای خرید دستگاه اره استخوان بر باید به خوبی به برند آن دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین مدل آن را خریداری کنید. شما تنوع زیادی را در این محصول می توانید مشاهده نمایید که در سایزهای مختلفی وجود دارند. به طور کلی این دستگاه را بر اساس اندازه ای که دارد به سه دسته متنوع تقسیم بندی می کنند. باید به خوبی در مورد هر یک از آنها اطلاعات لازم را داشته باشید تا یکی از آنها را بر اساس نیاز و کاربردی که دارد خریداری کنید.

  1. دستگاه مدل صنعتی :

همانطور که از نام این مدل از دستگاه های اره استخوان بر مشخص است، باید بدانید بیشتر در محیط های صنعتی از آن استفاده می شود. شرکت های بسته بندی می توانند از این دستگاه استفاده بهینه ای داشته باشند. همچنین باید بدانید کشتارگاه ها، شرکت های شیلات، هایپرهای بسیار بزرگ هم می توانند از این دستگاه استفاده کنند.برای اطلاع از فروش اره استخوان بر رومیزی به تراز ایران مراجعه فرمایید. 

قدرت دستگاه اره استخوان بر بسیار بالا می باشد و تحمل زیادی دارد شما زمان خرید بهتر است به خوبی قدرت آنها را مورد بررسی قرار دهید. توان و قدرت دستگاه های صنعتی  نسبت به دو نمونه قبلی که معرفی کردیم بسیار بیشتر است. شما زمان خرید هر یک از انواع این دستگاه ها بهتر است با فروشندگان مشورت کنید تا بر اساس نیازتان و کاربردی که دستگاه دارد یکی از آنها را خریداری کنید. شما زمان خرید برند دستگاه را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.  

 تراز ایران

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 191
نمایش همه
علاقه مندی ها ()