چرخ گوشت نیمه صنعتی گیربکسی: در این نوع از چرخ گوشت ها با استفاده از چرخ دنده و گیربکس به جای تسمه، به راحتی و به صورت کامل انرژی موتور در سطوح مختلف و به تمامی  قطعات انتقال می یابد. بدین ترتیب در مدلهای گیربکسی چرخ گوشت، قدرت موتور کاملا صرف چرخ کردن گوشت می شود. از مزایای موتور گیربکسی نرم کار کردن و ضربه نداشتن به هنگام کار، می باشد. خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی را از سایت انجام دهید.

أنواع چرخ گوشت نیمه صنعتی دارای تیغه ۲۲میلیمتری و 32 میلیمتری می باشند. چرخ گوشت نیمه صنعتی ۲۲ بیشتر برای مصارف کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل به عنوان چرخ گوشت خانگی نیز استفاده می شود.

سایت فروشگاه مینروا امگا، مدلهای مختلف چرخ گوشت نیمه صنعتی شرکت ایتالیایی امگا را با قید مشخصات و قیمت روز در اختیار شما متقاضیان و خریداران قرار می دهد. قیمت چرخ گوشت نیمه صنعتی با توجه به نوع اجزای به کار برده شده در این دستگاه مشخص می گردد که سهم بیشتری را موتور این دستگاه دارد. در هر صورت، خرید چرخ گوشت ایتالیایی امگا، به منزله خرید چرخ گوشت گران قیمت خواهد بود.

چرخ گوشت نیمه صنعتی

چرخ گوشتی را چرخ گوشت نیمه صنعتی می گویند که آنرا میتوان هم در یک کارخانه تولید فراورده های گوشتی به کار گرفت و هم در یک قصابی یا مصارف خانگی می توان استفاده کرد. به همین علت این دسته از چرخ گوشت ها دو منظوره محسوب می گردند و از اینرو دارای تنوع بسیاری هستند. فروش چرخ گوشت امگا از طریق سایت با بهترین قیمت انجام می گیرد. 

حوزه کاربری چرخ گوشت نیمه صنعتی بسیار گسترده است و در مشاغل گوناگونی می توان از آنها بهره گرفت.

ویژگی های چرخ گوشت های نیمه صنعتی متفاوت است و از چرخ گوشت های بسیار کوچک و کم بازده تا چرخ گوشت های بزرگ تر و پر بازده را شامل می شود.

 

مرکز تراز ایران

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 193
نمایش همه
علاقه مندی ها ()