خرید باسکول محک برای اکثر صنایع مواد غذایی، دامپروری، عرضه قطعات صنعتی و غیره لازم و ضروری است. در واقع هدف کلی از خرید باسکول محک، توزین اجسام سنگین می باشد که نمی توان از ترازو استفاده نمود. خوشبختانه مجموعۀ محک توانسته طی سال ها فعالیت متوالی، انواع باسکول با دوام در مدل های مختلف با امکان پیشرفته تولید و در اختیار صنایع مختلف قرار دهند. هنگام خرید باسکول محک ارزان باید مشخصات فنی دستگاه ها را مورد بررسی دقیق قرار دهید تا بتوانید متناسب با نوع کاربری که در مجموعه دارید، مناسب ترین باسکول را تهیه نمائید.

فروشگاه تراز محک به عنوان نمایندگی رسمی مجموعۀ محک فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره در صدد برای ارائه محصولاتی با کیفیت به دست مشتریان گرامی می باشد. اگر خواستار خرید باسکول محک ثابت، متحرک، دیواری، پرینتر باسکول و ... می توانید با کارشناسان فروش تراز محک تماس حاصل فرمائید.

خرید انواع باسکول محک با قابلیت های پیشرفته

امروزه با خرید باسکول دیجیتال محک می توان در مدت زمان اندک اجسام مختلفی را بدون دخالت انسانی اندازه گیری نمود. استفاده از این امکانات به صنایع مختلف کمک می کند که بتوانند سرعت توزین بارها را بهبود ببخشند و به میزان قابل توجهی دقت اندازه گیری را بالا ببرند.

استقبال صنایع مختلف از خرید باسکول محک به دلیل قابلیت های پیشرفتۀ این دستگاه می باشد. داشتن حافظه داخلی، قابلیت شمارش ارقام هم وزن، امکان توزین چند مرحله ای، امکان اتصال به چاپگر جانبی، امکان اتصال به کامپیوتر، پشتیبانی از برق 220 ولت، حداکثر توان مصرفی 15 وات، داشتن جنس با دوام و پارسنگ برخی از قابلیت هایی است که به مدل های جدید باسکول دیجیتال محک افزوده شده است.

جهت مشاهده و بررسی دقیق کلیه مشخصات فنی دستگاه های توزین و خرید باسکول دیواری محک و... با قیمت ارزان می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()