باسکول محک یکی از پرفروش ترین دستگاه های توزین موجود در بازار محسوب می شود که مجهز به امکانات پیشرفته می باشند. از باسکول برای اندازه گیری وسایل سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شود. صاحبان کسب و کار در صنایع مختلف می توانند از مزایای باسکول محک استفاده نمایند. جهت انتخاب باسکول، ظرفیت توزین دستگاه و بدنۀ مستحکم از جمله موارد مهم و اساسی به شمار می روند. مشاغل متعددی از جمله فروشگاه های زنجیره ای، قصابی ها، صنایع تولید محصولات پروتئینی، لبنی و غیره نیازمند به خرید باسکول محک در کنار ترازو هستند. از میان انواع باسکول محک که توسط فروشگاه تراز محک در مدل های متنوع عرضه می شوند، می توان مناسب ترین دستگاه توزین را تهیه نمود. فروش باسکول محک از طریق سایت انجام می گیرد.

فروش باسکول محک با قابلیت های پیشرفته

مجموعۀ محک توانسته با بهره گیری از فناوری پیشرفته، امکانات و قابلیت های جدید به دستگاه های باسکول محک بیافزایند. داشتن پارسنگ، امکان اتصال به دستگاه چاپگر جانبی، اتصال به شبکه وای فای، امکان اتصال به شبکه و کامپیوتر، شمارشگر اقلام هموزن و حافظه داخلی تنها قسمتی از قابلیت های افزوده به دستگاه های باسکول محک به شمار می روند.

از دیگر مزایای محصولات محک، می توان به داشتن خدمات گارانتی و پشتیبانی فعال اشاره نمود. به همین دلیل خیلی از افراد متقاضی خرید باسکول محک در مدل های پیشرفته می باشند که بتوانند دخالت نیروی انسانی را کم نموده و به صورت خودکار و مکانیزه بتوانند محاسبات توزین اقلام را انجام دهند. توزین چند مرحله ای برای توزین بیش از ظرفیت باسکول از دیگر موارد مهم و اساسی که باسکول محک دیجیتالی بدان مجهز می باشد. داشتن صفحه نمایشگر با کیفیت جهت نمایش وزن بار توزین شده هنگام وزن کشی از امکانات کاربردی نسل جدید دستگاه های باسکول محک به شمار می رود. جهت مشاوره و خرید باسکول می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()