کالباس بر از جمله دستگاه هایی است که با هدف کاربرد آن در فروشگاه ها و صنعت ساخته شده است. همانطور که می دانید فروش کالباس به صورت کامل صورت نمی گیرد و افرادی که جهت خرید کالباس به مراکز پروتئینی مراجعه می کنند به صورت برشی کالباس را خریداری می کنند. بنابراین خرید کالباس بر توسط مراکز عرضۀ محصولات پروتئینی همچون سوسیس و کالباس ضروری می باشد. امروزه با استفاده از دستگاه کالباس بر می توانند با دقت بالا کالباس را با ورق های هم اندازه برش دهند.

فروشگاه تراز محک به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ دستگاه های فروشگاهی، صنعتی و آشپزخانه در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است که البته امکان خرید محصولات فروشگاه اعم دستگاه کالباس بر را برای شهرستان ها فراهم نموده است.

خرید کالباس بر فروشگاهی و صنعتی

با توجه به مطالبی که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، در سطح بازار فروش کالباس بر فروشگاهی و صنعتی را می توان مشاهده نمود چون دارای مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر می باشند. صنایع مختلف می توانند متناسب با مصارفی که ممکن است داشته باشند، اقدام به خرید کالباس بر پیشرفته نمایند.

هنگام خرید کالباس بر در نظر گرفتن مشخصات فنی دستگاه از جمله نوع عملکرد، قطر تیغه، حداکثر قطر برش، حداکثر و حداقل ضخامت برش، قدرت موتور، ابعاد دستگاه، وزن دستگاه، جنس بدنه، پوشش بدنه، سنگ تیز کن و مدت زمان گارانتی ضرورت دارد. جهت ساخت دستگاه کالباس بر از آلیاژ آلومینیوم آنودایز استفاده می شود که شامل لایه ای اکسیدی درجه یک می باشد که حالت خورندگی و ساییدگی را برای دستگاه بوجود نمی آورد. از دیگر نکات مهم که هنگام خرید کالباس بر باید در نظر داشته باشید، داشتن سطحی صیقلی و دکوایتو است که سطح کیفیت بالای بدنۀ دستگاه را نشان می دهد.

فروشگاه اینترنتی تراز محک از جمله فروشندگان مطرح در حوزۀ  فروش کالباس بر محک صنعتی و فروشگاهی به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته اند بر حسب نیاز بازار، دستگاه های با کیفیت همراه با گارانتی دو ساله در سراسر کشور عرضه نمایند.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 200
نمایش همه
علاقه مندی ها ()