پورشه از خودروهای لوکس به شمار می رود که دارای قطعاتی بسیار ویژه بوده که با بهترین کیفیت در نظر گرفته شده است. بنابراین به دلیل خارجی بودن این خودرو ، قطعات آن در کشور ما به سختی پیدا شده و همچنین خدمات ساخت سوئیچ پورشه نیز تنها در برخی از مراکز ارائه می شود. تهران کار کی با توجه به سابقه و تجربه ی بالا در زمینه ی ساخت ریموت پورشه و سایر خودرو های خارجی، می تواند انواع ریموت و سوئیچ پورشه را با بالاترین سطح کیفی بسازد. بنابراین با مراجعه به سایت این مرکز می توانید از محصولات بی نظیر این مجموعه بهره مند شودید و خدمت را در زمان کوتاهی دریافت نمایید.

خدمات ساخت ریموت پورشه

ساخت سوئیچ پورشه شامل انواع خدمات مرتبط با ریموت و سوئیچ بوده که در مراکز مختلف با کیفیت های مختلفی در نظر گرفته شده بنابراین انتخاب یک مرکز معتبر و تخصصی بسیار مهم بوده و باید به آن توجه داشته باشید. خدمات ساخت ریموت پورشه و سایر خودرو ها توسط مرکز معتبر تهران کار کی با کیفیت بسیار عالی برای شما در نظر گرفته شده و با مراجعه به سایت می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

انواع خدماتی که معمولا در مراکز ارائه دهنده خدمات ساخت سوئیچ پورشه انجام می گیرد شامل کپی ریموت پورشه، کپی سوئیچ پورشه ، برداشتن کد ریموت، باز کردن درب پورشه ، ساخت سوئیچ و ریموت های کیلس و ایموبلایزر، پروگرام ریموت پورشه و خام نمودن، ساخت کلید و سوئیچ یدک، ساخت و تراش کلید پورشه ، تعریف سوئیچ پورشه  و .... می باشد . به طور کلی مراکز تخصصی می توانند خدماتی عالی را به شما ارائه دهنده و به دلیل اهمیت سوئیچ در خودرو ،باید حتما مراکز مطمئنی را برای دریافت خدمات انتخاب کنید تا در نهایت ساخت ریموت پورشه به شکل درست و اصولی انجام گیرد.

 

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()