سوئیچ خودرو های خارجی در کشور ما توسط برخی از شرکت های خدمات ساخت سوئیچ رنو ، ساخته می شود و افرادی که نیاز به تهیه مجدد ریموت و سوئیچ خودرو دارند ،می توانند نسبت به ساخت آن اقدام نمایند.

عیب یابی و ساخت سوئیچ رنو

در مواردی که سوئیچ خودرو خراب می شود ، باید ابتدا عیب یابی انجام گیرد و سپس در صورت امکان تعمیر، عیب ها رفع گردد اما در مواردی که مشکل برطرف نشود باید اقدام به ساخت سوئیچ رنو شود. از انواع مواردی که نیاز به سوئیچ و ریموت نو پیدا می شود ، گم شدن ، افتادن در آب، زنگ زدگی و... بوده و با مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمات ساخت سوئیچ رنو می توانید این خدمات را دریافت نمایید. داشتن سوئیچ با کیفیت و مقاوم موجب ماندگاری آن شده و در صورتی که ریموت و سوئیچ خودرو از قطعات اورجینال و اصلی تهیه شده باشند، دوام بالایی خواهد داشت.

قیمت ساخت سوئیچ رنو

قیمت خدمات ساخت ریموت رنو به فاکتور های متعددی ارتباط دارد و تهران کار کی با توجه به اهمیت به مشتریانش ،کمترین قیمت را برای خدمات ساخت سوئیچ رنو ، در نظر گرفته است. مدل خودروی رنو از فاکتور های مهم در قیمت ساخت سوئیچ رنو بوده و همچنین انتخاب قاب مورد نظر و نوع خدمات ریموت و سوئیچ و.... می تواند در قیمت ها تاثیرگذار باشند. تهران کار کی یک مجموعه کامل در زمینه ی ساخت انواع ریموت و سوئیچ برای خودروهای داخلی و خارجی می باشد و در صورتی که شما نیاز به سوئیچ و ریموت خودرو دارید ، می توانید با تماس با تهران کار کی ، سوئیچ جایگزین را تهیه نمایید. در زمان های نیاز به سوئیچ خودرو با تماس با یک متخصص می توانید مشاوره دریافت کنید، متخصصین ما همه ساعته در خدمت شما هستند تا بتوانند مشکلات سوئیچ و ریموت خودروی شما را برطرف نمایند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()