نکات مهم در خرید لاستیک اتسو

برای خرید لاستیک اتسو و... در انواع مختلف باید دقت کافی را داشته باشیم تا بتوانیم خرید خوبی را تجربه کنیم. اطلاعات در مورد لاستیک ها بسیار تخصصی بوده و به همین جهت نیاز است تا برخی از این نکات را بدانیم تا بتوانیم در خریدلاستیک تصمیم گیری کنیم. لاستیک خودرو در انواع لاستیک های قدیمی و لاستیک های جدید هستند که آن ها را بنام لاستیک رادیال و لاستیک بایاس می شناسند. فروشگاه دیجی تایر با توجه به فروش انواع لاستیک های خارجی باکیفیت از جمله فروش لاستیک اتسو ، همواره برند های مطرح را برای محصولاتش در نظر گرفته تا بتواند محصولاتی با کیفیت را به دست مشتریانش برساند. 

لاستیک های قدیمی یا بایاس با استفاده از رشته های نخی به تولید می رسند که کیفیت و کارایی مناسبی هم داشته و پوشش روی لاستیک از نخ ابریشم ساخته می‌ شود اما لاستیک های جدید یا رادیال به لاستیک های سیمی نیز معروف هستند. این لاستیک ها به جای استفاده از رشته های ابریشم، از رشته‌های سیمی در آن استفاده شده است و مقاومت بسیار بیشتری در مقایسه با لاستیک های بایاس دارند. فروشگاه دیجی تایر با توجه به نیاز بازار انواع برند های مختلف لاستیک مانند لاستیک اتسو را گردآوری نموده و محصولاتش را با قیمت های بسیار مناسب به دست مصرف کنندگان می رساند. خرید لاستیک در انواع برند های خارجی را از سایت دیجی تایر انجام دهید.

 فروشگاه دیجی تایر از تخصصی ترین و معتبر ترین فروشندگان تایر از جمله  لاستیک اتسو در کشورمان است که با راه اندازی وب سایت اختصاصی خود فعالیتش را گسترش داد و امروزه این مرکز معتبر ارسال محصولاتش را به شهر های مختلف در کشورمان انجام داده و محصولات اورجینال را به دست مصرف کنندگان می رساند. ارائه مشاوره رایگان و خدمات دهی فوری و عالی از جمله ویژگی‌ های بسیار خوب این مجموعه می باشد.

دیجی تایر

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()