کمپانی دانلوپ در سال ۱۹۸۸ تاسیس شد و در ابتدا به تولید انواع لاستیک دوچرخه پرداخت و با پیشرفت در این زمینه انواع تایرهای بادی را برای وسایل نقلیه مختلف به تولید رساند.در واقع دانلوپ توانست لاستیک بادی را اختراع کند و پس از موفقیت اولین کارخانه را در سال ۱۳۹۰ در شهر دوبلین ایرلند تاسیس نماید. لاستیک دانلوپ در تنوع بالایی توسط این کمپانی به تولید می‌ رسد که برای انواع خودرو های سواری و غیر سواری ساخته می شود. فروشگاه دیجی تایر یکی از عرضه کنندگان انواع لاستیک دانلوپ در نمونه ی اصلی در کشورمان است که  فروش لاستیک دانلوپ و سایر لاستیک های خارجی را با قیمت بسیار مناسبی عرضه می کند.

خرید و فروش لاستیک دانلوپ

 فروشگاه های فروش تایر خارجی از جمله دانلوپ یک مجموعه کامل برای خرید انواع لاستیک مورد نظر شما می باشد.‌اگر شما هم تمایل به خرید انواع لاستیک سواری خارجی دارید حتماً برند های مختلفی را مورد استفاده قرار دادید و انواع لاستیک ها را خریداری کرده اید. لاستیک های خارجی شناخته شده همانند لاستیک دانلوپ دارای کیفیت بسیار خوبی می‌باشد و به همین جهت طرفداران بسیار زیادی را در سراسر جهان داشته و افراد زیادی محصولات دانلوپ را مورد استفاده قرار می‌دهند.

ویژگی لاستیک دانلوپ

 لاستیک دانلوپ توسط نمایندگی های کمپانی دانلوپ در سراسر کشور به دست مصرف‌کنندگان می‌ رسد. دلیل استقبال بسیار زیاد افراد از لاستیک های دانلوپ به خاطر ویژگی‌ های منحصر به فرد این لاستیک‌ ها بوده و به همین جهت این لاستیک فروش بالایی را در بازار تایر به خود اختصاص داده است. لاستیک دانلوپ چسبندگی بسیار خوبی را با جاده ایجاد می‌کند و به همین جهت امنیت خودرو را بالا برده و می تواند عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد.

 این تایر کمترین میزان صدا را داشته و از دیگر ویژگی های آن می توان به مواد مرغوب استفاده شده در ساخت این تایر ها اشاره کرد که موجب کیفیت بسیار بالای آن و ماندگاری خوبش شده است.

دیجی تایر

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()