لاستیک میشلن یکی از لاستیک های بسیار با کیفیت و شناخته شده در سراسر جهان بوده که توسط کمپانی میشلن در فرانسه به تولید می‌رسد. محصولات کمپانی میشن بسیار متنوع هستند و متناسب با خودروهای سواری و غیر سواری به تولید می رسند. چنانچه قصد خرید یک لاستیک خوب و بادوام را دارید، خرید لاستیک میشلن  انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

خرید و فروش لاستیک میشلن

 خرید و فروش لاستیک میشلن امروزه بسیار پر رونق بوده و دلیل این امر طرفداران زیاد لاستیک های میشلن می باشند که این برند را برای خودروی خود انتخاب میکنند.استفاده از لاستیک میشلن با توجه به کیفیت بالای آن و ایمنی این تایرها، توسط مصرف کنندگان در سراسر جهان بسیار افزایش پیدا کرده و فروشگاه هایی در کشور ما محصولات میشلن را به فروش می‌رسانند که یکی از معتبرترین مراکز ،فروشگاه دیجی تایر می باشد.

فروشگاه دیجی تایر سال هاست که در حوزه فروش لاستیک های داخلی و وارداتی فعالیت داشته و در جهت گسترش فعالیت خود فروش اینترنتی محصولاتش را ارائه می‌کند.بنابر این افراد می توانند با مراجعه به سایت دیجی تایر خرید خود را به صورت اینترنتی نیز انجام دهند.با توجه به اینکه لاستیک از مهم ترین تجهیزات خودرو بوده و کیفیت آن بر روی کیفیت و عملکرد خودرو تاثیرات فراوانی دارد ، به همین جهت همواره مصرف کنندگان به دنبال خرید لاستیک های با کیفیت هستند و می‌خواهند انواع لاستیک ها را در برند های معتبر با قیمت مناسب تهیه کنند. بنابراین فروشگاه دیجی تایر مجموعه کامل لاستیک در برندهای معتبر را گردآوری نموده تا در جهت پاسخگویی به مشتریانش تنوع بالایی از لاستیک ها را در اختیار آنها قرار دهد.بنابراین شما با خرید اینترنتی از فروشگاه لاستیک دیجی تایر میتوانید یک خرید خوب و رضایت بخشی را تجربه کنید.

دیجی تایر

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()