لاستیک ها در برندهای گوناگون به تولید می‌رسند و هر یک با قیمت مختلف به فروش می رسند و همچنین از نظر سطح کیفی نیز با یکدیگر دارای تفاوت می باشند.در میان انواع لاستیک ها با برند های مختلف، خرید لاستیک های با کیفیت مانند خرید لاستیک هدوی در برند های شناخته شده توصیه می‌شود و این لاستیک ها می‌توانند ماندگاری و دوام بالاتری را نسبت به سایر لاستیک ها داشته باشند.

لاستیک ها تنوع بسیار بالایی دارند که شامل برندهای مختلف هستند و توسط شرکت های زیادی به تولید می رسند که برخی از این شرکت‌ ها شناخته شده در سطح جهانی بوده و فروش بالایی را در بازار تایر به خود اختصاص داده اند.

کمپانی هدوی یکی از شرکت های تایر سازی در جهان بوده که معتبر و شناخته شده برای مصرف کنندگان می باشد. کمپانی هدوی در کشور چین ، فعالیت خود را آغاز کرد و در زمان کوتاهی توانست انواع تایر ها را مناسب با وسایل نقلیه مختلف از قبیل لاستیک های سواری، لاستیک اتوبوسی، لاستیک ماشین های سنگین و راهسازی و غیره به تولید برساند. کمپانی هدوی با توجه به مسائل اقتصادی، قیمت‌ های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته تا مصرف‌کنندگان با بودجه های مختلف بتوانند خرید لاستیک هدوی را انجام دهند. فروشگاه دیجی تایر یکی از فروشندگان معتبر لاستیک های خارجی به خصوص لاستیک هدوی می باشد که انواع مدل های این لاستیک را در تنوع بالا و نمونه اصلی به شما عرضه می کند.

انواع لاستیک هدوی

کمپانی هدوی انواع لاستیک ها را برای ماشینهای مختلف به تولید رسانده که این لاستیک ها عبارتند از لاستیک های شخصی و مسافربری، لاستیک شاسی بلند، لاستیک تابستانی، لاستیک زمستانی، لاستیک خارج از جاده ،لاستیک کامیونی، لاستیک تجاری و غیره. جهت خرید لاستیک خارجی به سایت دیجی تایر مراجعه نمایید و با مشاهده محصولات ، خرید خود را به راحتی و با اطمینان انجام دهید.

دیجی تایر

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 200
نمایش همه
علاقه مندی ها ()