نایلون شیرینگ از جمله پلاستیک های رایج و پرکاربرد در صنایع مختلف به شمار می رود. پلاستیک شیرینگ به دلیل ویژگی های ساختاری خاصی که دارد، مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شود. نایلون شیرینگ به صورت اتفاقی در سال 1935 کشف شد و توانست تحولی بزرگ در صنعت بسته بندی بوجود آورد. چرا که این نوع پلاستیک، امکاتن بسته بندی اقلام به حالت وکیوم را فراهم می آورد. تولید نایلون شیرینگ از مواد پلیمری یا همان پلی اتیلن می باشد که میزان مقاومت نایلون را افزایش می دهد. شرکت ناب پلاستیک از تولید کنندگان معروف در حوزۀ فروش نایلون بسته بندی مانند فروش نایلون شیرینگ در سطح کشور همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه با بررسی بازار جهانی نسبت به محصولات نایلکس صنعتی، تولید و فروش پلاستیک شیرینگ را در لیست محصولات به صاحبان صنایع عرضه می کند.

ویژگی های مؤثر بر خرید نایلون شیرینگ

مهمترین ویژگی بارز نایلون شیرینگ ، این است که حساس به تغییرات دمایی است و تحت دمای حدودی 160 الی 220 درجه سانتی گراد تغییر شکل می دهد و امکان بسته بندی اقلام را به صورت وکیوم فراهم می آورد. داشتن استحکام در برابر ضربه، جابجایی، سایش، فرسودگی، تابش نور خورشید، گرد و غبار از دیگر مزایای نایلون شیرینگ به شمار می رود. ضمن آنکه پلاستیک شیرینگ به صورت شفاف با درخشندگی بالا در عرض و ضخامت متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود.

صنایع مواد غذای، صنایع تولید قطعات صنعتی، صنایع مواد آرایشی و بهداشتی، صنایع بسته بندی داروسازی و ... از ویژگی های نایلون شیرینگ برای بسته بندی شیک محصولات تولید شده استفاده می نمایند. از دیگر ویژگی های قابل توجهی که می توان برای نایلون شیرینگ اشاره نمود، امکان بسته بندی پک چندتایی محصولات اشاره نمود. جهت بسته بندی پک بطری های نوشیدنی، قوطی های کنسرو و کمپوت، بسته بندی پک مواد آرایشی و بهداشتی و غیره از نایلون شیرینگ استفاده شده است و بدین وسیله توانسته اند امکان حمل و نقل محصولات را نسبت به گذشته تسریع ببخشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش غیر حضوری و اینترنتی   خرید نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ می توانید با واحد فروش شرکت ناب پلاستیک تماس حاصل فرمائید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()