تایر ها مهم در خودرو به شمار رفته و کیفیت و سلامت آنها تاثیرات بسیار زیادی در کارکرد خودرو و همچنین ایمنی سرنشینان خواهد داشت.امروزه لاستیک ها را می توانید در برند های داخلی و خارجی و همچنین در تنوع گوناگون تهیه نمایید. لاستیک ها در برند های شناخته و ناشناخته در سطح بازار خرید و فروش می‌شوند که هر یک دارای کیفیت مختلف بود و با قیمت‌های متفاوت عرضه می گردد بنابراین در زمان خرید تایر باید اطلاعات لازم را درباره لاستیک ها داشته باشید و به نکات زیادی دقت داشته باشید. فروشگاه دیجی تایر از تامین کنندگان لاستیک است و لاستیک ها را در کیفیت های بسیار عالی برای شما گردآوری نموده و با مراجعه به سایت دیجی تایر می توانید انواع محصولات  را در مرکز معتبر مشاهده کرده و نسبت به خرید اقدام نمایید.

لاستیک ها نوار های لاستیکی هستند که در اتومبیل ها مورد استفاده قرار می گیرند که در برای خودروها در نوع بادی بوده و این ماده کشش بسیار زیادی را تحمل میکند.مواد اولیه لاستیک ها در هر یک از شرکتهای تایر سازی در کیفیت های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و شرکت های معتبر تایرسازی ، همواره از مواد اولیه درجه یک برای تولید تایر ها استفاده می نمایند. برای خرید لاستیک باید نکات زیادی را در نظر داشته باشیم تا بتوانیم خرید تایر را به صورت مناسب انتخاب کنیم که در ادامه به برخی از نکات مهم در خرید لاستیک اشاره خواهیم کرد .

 از جمله مشخصات لاستیک ها که در زمان خرید لاستیک مانند خرید لاستیک دانلوپ باید به آن دقت داشته باشیم اندازه تایر ، میزان فشار، میزان چسبندگی لاستیک ، میزان مقاومت حرارتی، حد مجاز سرعت، بار مجاز و غیره می باشد. فروشگاه دیجی تایر انواع محصولاتش را با تضمین کیفیت به شما ارائه می کند و با مراجعه به سایت دیجی تایر می توانید خرید خود را با اطمینان و کمترین قیمت انجام دهید.

دیجی تایر

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 216
نمایش همه
علاقه مندی ها ()