فروشگاه توربو شارژ سیف‌الهی به عنوان تامین کننده ی توربوشارژ برای انواع خودرو، انواع توربو شارژ ها از جمله توربو شارژ جک s5 را به فروش می رساند. توربوشارژ قطعه ای تقویت کننده موتور است که به منظور بالا بردن راندمان کاری موتور در خودروها به کار می رود. وجود توربوشارژ جک اس 5 تا حد بسیار زیادی می‌تواند بر روی عملکرد موتور در این خودرو تاثیرگذار باشد و به همین جهت امروزه برای بسیاری از خودروها توربو شارژ طراحی شده و این قطعه ی کاربردی نقش مهمی را در خودرو ایفا می‌کند. خرید توربوشارژ جک s5 را از سایت انجام دهید.

خرید توربوشارژ جک s5 با قیمت ارزان

با مراجعه به سایت فروشگاه توربو شارژ سیف الهی می توانید توربوشارژ جک s5 را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. این قطعه نیز همانند قطعات دیگر در گذشت زمان ممکن است با مشکلات فنی روبرو شود که منجر به از کار افتادن آن گردد. بنابراین شما باید مرکز معتبری را بیابید تا خرید توربوشارژ جک s5 را به صورت مطمئن انجام دهید.

 توربوشارژ ها برای کارکردشان نیاز به نیرویی دارند تا بتوانند با به حرکت درآوردن کمپرسور ، هوا را به صورت متراکم در آورده و آن را به سیلندر تزریق کنند ، که این نیرو از گاز های خروجی اگزوز تامین می‌شود و نیازی به هیچ نیروی اضافی در خودرو نمی باشد. در واقع زمانی که گاز های خروجی از اگزوز به سمت توربو شارژ حرکت می کنند و به قسمت کمپرسور می رسند، این انرژی گرمایی جهت کارکرد این قطعه استفاده میشود.

 توربوشارژ جک اس 5 با تزریق هوای بیشتر به داخل سیلندر موجب تامین هوایی لازم برای سوزاندن سوخت شده و موتور می تواند در سرعت های بالاتر، عملکرد بهتری را از خود نشان دهد. برای خرید توربو شارژ با کیفیت از جمله توربو شارژ جک s5 به سایت فروشگاه توربوشارژ سیف الهی مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات و انتخاب محصول موردنظر ،خرید خود را به صورت اینترنتی و آسان انجام دهید.

فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه :09127044314 , 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()