ترازو به عنوان وسیله ای است که جهت توزین اجسام مورد استفاده قرار گرفته می شود. در گذشته ترازوی کفه ای کاربرد گسترده ای داشت که مجهز به دو کفه همراه با سنگ ترازو بودند ولی امروزه تولید کنندگان دستگاه های توزین توانسته اند به صورت اختصاصی انواع ترازوی فروشگاهی را تولید و به بازار عرضه نمایند. از این رو فروشگاه ها، میادین میوه و تره بار، قنادی ها، مراکز عرضۀ گوشت و مرغ و ... می توانند متناسب با حجم فروش اقدام به خرید ترازوی فروشگاهی نمایند.

با مراجعه به فروشگاه تراز محک می توانید با بررسی بروزترین مدل های ترازوی فروشگاهی، با قیمت ارزان همراه با گارانتی دستگاه توزین مورد نظر خود را تهیه نمائید.

خرید ترازوی فروشگاهی گارانتی دار

ترازو به عنوان اولین ابزار وزن کشی در دست بشر شناخته شده است. در مقبره های مصری می توان آثاری از کاربرد ترازو کفه ای که بیش از پنج هزار سال قدمت دارد، مشاهده نمود. با پیشرفت تکنولوژی شرکت های سازندۀ دستگاه های توزین توانستند با استفاده از قطعات الکترونیکی موفق به ساخت ترازوی فروشگاهی دیجیتالی شوند که به امکانات جدید مجهز هستند.

امروزه شاهد فروش ترازو فروشگاهی علمک دار و بدون علمک می باشیم. برخی از افراد بیشتر تمایل به خرید ترازوی فروشگاهی بدون علمک هستند و مجهز به کلیۀ امکانات همچون حافظه داخلی، امکان اتصال به کامپیوتر، اتصال به دستگاه چاپگر، دقت توزین بالا، باطری داخلی، شمارش اقلام هم وزن و ... می باشند. البته متناسب با مدل و برند می تواند تفاوت قابل توجهی نسبت به یکدیگر داشته باشند.

در حال حاضر امکان خرید ترازوی فروشگاهی 10 کیلویی، 50 کیلویی، 35 کیلویی و ... در سطح بازار با برند محک برای صنایع مختلف وجود دارد و می توانند با آسودگی خاطر، مناسب ترین ترازو را با قیمت ارزان خریداری کنند. اگر نیازمند به خرید ترازوی فروشگاهی نوع عملک دار و بدون علمک می باشید می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی تراز محک تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()