افزایش طول عمر تردمیل باشگاهی موضوع مهمی است که ذهن بیشتر افراد را به خود درگیر کرده است. 

برخی از تردمیل ها ویژگی های متفاوتی دارند که برای استفاده ورزشکاران حرفه ایی استفاده می شود که طبیعتاً روش های نگهداری متفاوتی نیز دارد. با توجه به این موضوع می توان گفت، سعی کنید، هنگام خرید تردمیل باشگاهی هدف خود را مشخص کنید.

با توجه به موارد گفته شده در ادامه به بررسی راهکارهایی برای افزایش کارایی و طول عمر تردمیل ها میپردازیم.

افزایش طول عمر تردمیل های باشگاهی

برای افزایش طول عمر تردمیل باشگاهی راه های متفاوتی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، با توجه به این موضوع سعی کنید برای خرید تردمیل به مراکز معتبر مراجعه کنید. یکی از موارد مهم در عملکرد مثبت تردمیل برند سازنده آن است که با توجه به تجربه افراد بهتر است آن را انتخاب کنید.

در ادامه به بررسی بیشتر راهکارها برای افزایش طول عمر تردمیل ها اشاره می کنیم.

مدت زمان مشخص استفاده از تردمیل

با توجه به این موضوع که تردمیل یکی از ابزارهای مهم در تناسب اندام و کاهش وزن است، در همین راستا استفاده از این وسیله ورزشی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است، در نتیجه سعی کنید زمان مشخصی برای مثال 10 الی 15 دقیقه را برای استفاده از تردمیل اختصاص دهید که بعد از مدتی موتور این وسیله ورزشی با مشکل مواجه نشود.

قرارگیری تردمیل در سطح هموار

قرار دادن تردمیل در سطح ناهموار در طولانی مدت کارایی تردمیل را از بین می برد و به موتور آن آسیب می رساند. توجه داشته باشید برای افزایش کارایی تردمیل بهتر است، تمام دستگاه در یک راستا قرار بگیرد. هایپرجیم انواع تردمیل را برای خرید تردمیل برای شما در نظر گرفته است.

تمیز کردن زیر تردمیل

سعی کنید، هفته ایی یکبار سطح زیر تردمیل تمیز کنید و از عملکرد صحیح موتور آن اطمینان پیدا کنید. به این موضوع توجه داشته باشید، تجمع گردوخاک زیر تردمیل در نهایت کارایی موتور این وسیله ورزشی را تحت تأثیر قرار می دهد و در طولانی مدت به آن آسیب وارد می کند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()