قیمت نایلون شیرینگ بر اساس ضخامت، سطح کیفیت پلاستیک یا همان مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن مشخص می گردد. البته عواملی همچون سایز رول شیرینگ نیز بر روی کیفیت آن تأثیرگذار خواهد بود. نایلون شیرینگ از جمله پلاستیک های صنعتی است که دارای ویژگی های ساختاری متفاوت نسبت به دیگر انواع نایلون موجود در بازار می باشد. امروزه اکثر صنایع تولیدی و عرضۀ کالاها، تلاش می کنند از مزایای پلاستیک شیرینگ حرارتی استفاده نمایند چون با استفاده از دستگاه های مخصوص، می توان در مدت زمان اندک، تعداد زیادی کالا را بسته بندی نمود. برای اطلاع از لیست قیمت نایلون شیرینگ ، می توانید به طور مستقیم از طریق شرکت تولید کننده تهیه نمائید.

شرکت باران پلاست به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید پلاستیک های صنعتی فعالیت دارد و قادر به عرضۀ انواع نایلون بسته بندی با ویژگی های مختلف می باشد.

قیمت نایلون شیرینگ چند لایه

هر چه ضخامت نایلون شیرینگ بیشتر باشد، طبیعتاً قیمت نایلون شیرینگ افزایش پیدا می کند. نایلون شیرینگ دارای خاصیت شکل پذیری می باشد و تحت دمای بالا، تغییر حالت می دهد و می توان با استفاده از آن، کالاها را به صورت وکیوم بسته بندی نمود.

هر چه ضخامت نایلون شیرینگ بیشتر باشد، به طبع میزان مقاومت آن افزایش پیدا می کند. از دیگر مزایای نایلون شیرینگ حرارتی می توان به مقاومت بالای آن در برابر شرایط محیطی، مقاومت در برابر تابش مستقیم نور خورشید، عدم نفوذ آب به داخل بسته بندی، کیفیت بالا و غیره اشاره نمود.

از این رو صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع اقلام، با خرید دستگاه شیرینگ و نایلون شیرینگ به راحتی می توانند کالاها را وکیوم نموده و در برابر نفوذ گرد و خاک و رطوبت ایمن نگه دارند.

برای استعلام قیمت فروش نایلون حبابدار و قیمت نایلون شیرینگ چند لایه و نازک می توانید با کارشناسان فروش شرکت باران پلاست تماس حاصل فرمائید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()