فروش اقساطی سمند ef7 یکی از راهکارهای پرطرفداری است که در حوزۀ خرید خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شود. سال های متوالی است که در سطح کشور، شرایط خرید نقد خودرو برای خیلی از افراد با سطح درآمد متوسط غیر ممکن شده است. از این رو عرضه کنندگان خودرو در سطح کشور، تلاش نمودند با ارائه تسهیلات و شرایط منعطف به افراد، بتوانند همچنان انگیزۀ اشخاص را برای خرید اتومبیل حفظ نمایند. سرویس و ارائه خدمات فروش اقساطی سمند EF7 و دیگر اتومبیل های تولید داخلی و خارجی نموده اند.

مجموعۀ آرشا خودرو نیز از جمله فروشندگان خودرو با روش های نقد و اقساط می باشند. این مجموعه با سرمایه گذاری که تا کنون انجام داده است، امکانات لازم جهت ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط جدید و آسان را دارند.

فروش اقساطی سمند ef7 با شرایط تحویل آنی

از گذشته تا به امروز افرادی که قصد دریافت خدمات خرید اقساطی سمند EF7 و... را دارند، همواره با دغدغۀ زمان تحویل خودرو روبرو می شوند. طبیعتاً هر چه زمان تحویل خودرو به خریدار زودتر صورت گیرد، صرفه اقتصادی برای شخص خواهد داشت چون فرد حین پرداخت اقساط خودرو، می تواند به سهولت از اتومبیل خود نیز استفاده نماید.

افراد زیادی علاقه مند به استفاده از خدمات فروش اقساطی سمند EF7 با شرایط تحویل آنی هستند. تحویل سند بنام خریدار، افزایش تعداد اقساط بازپرداخت، کاهش مبلغ اقساط و پذیرش پرداخت حداقل پیش قسط در ابتدای أخذ قرارداد از مواردی هستند که نظر خریدار را به خود جلب می کند. مد نظر قرار دادن فروشگاه از نظر اعتبار، از جمله موارد مهم و اساسی است که در همان ابتدای کار باید بدان توجه داشته باشید.

جهت اطلاع از آخرین اخبار در خصوص شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی، می توانید از خدمات گروه آرشا خودرو بهره مند گردید

 

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 430
نمایش همه
علاقه مندی ها ()