تنوع تجهیزات دکوراسیون داخلی در چند سال اخیر گسترش یافته است و روزبروز بر طرفداران خرید پارکت و کاغذهای دیواری افزوده می شوند. استفاده از کفپوش با کیفیت و دیوارپوش قابل شستشو زیبایی خاصی به دکوراسیون می بخشد. متناسب با موقعیت های مختلف، امکان خرید کاغذ دیواری در طرح های شیک و لوکس برای عموم افراد فراهم می باشد. به سهولت می توان تغییرات چشم نوازی در نمای دکوراسیون بوجود آورد. هنگام خرید پارکت باید ویژگی های ساختاری آن را علاوه بر طرح مد نظر داشته باشید. در ادامۀ متن بیشتر به جزئیات نحوۀ انتخاب کاغذ دیواری و کفپوش های پارکت خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید.

فروشگاه دکور آفیس دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ توزیع تجهیزات دکوراسیون داخلی است. در همین راستا، توانسته شرایط مناسب جهت خرید آسان محصولات کفپوش، دیوارپوش، آسمان مجازی، تابلو و ... را برای عموم مشتریان فراهم سازد.

مهمترین نکات خرید کفپوش پارکت و  کاغذ دیواری

هنگام خرید پارکت، توصیه می کنیم تنها زیبایی طرح کفپوش را ملاک انتخاب قرار ندهید چون داشتن استحکام در برابر ضربه و سایش حائز اهمیت است. علاوه بر آنکه داشتن مقاومت بالا در برابر رطوبت و نفوذ آب و مقاومت در برابر فشار وارده هر کدام از موارد مهم و اساسی هستند که هنگام انتخاب و خرید پارکت باید مد نظر داشته باشید.

موارد مهم که در رابطه با خرید کاغذ دیواری حراجی می توان بدان اشاره نمود، داشتن جنس با کیفیت، چاپ با کیفیت، مقاومت در برابر پارگی و تابش نور خورشید و قابل شستشو بودن می باشد. بدین ترتیب متناسب با محل نصب دیوارپوش، می توانید جنس و نوع کاغذ دیواری را انتخاب نمائید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

اگر قصد خرید همزمان پارکت و کاغذ دیواری دارید، توجه به تناسب رنگ بندی و طرح آنها حائز اهمیت می باشد. جهت مشاهدۀ محصولات متنوع کفپوش و دیوارپوش می توانید به سایت فروشگاهی دکور آفیس مراجعه نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()