فیلم استرچ یکی از پرکاربردترین انواع پلاستیک رایج در بازار می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای فیلم استرچ بپردازیم، تا در صورت لزوم بتوانید از این نوع پلاستیک در امور بسته بندی اقلام مختلف استفاده نمائید. انتخاب نوع لفاف جهت بسته بندی محصولات، نقش بسزایی در نگهداری آنها خواهد داشت. جهت تولید فیلم استرچ از مواد شیمیایی پلی اتیلن استفاده می شود که دارای کیفیت بالا می باشد. فیلم استرچ دارای حالت کشسانی می باشد و این مسئله موجب سهولت در بسته بندی کالاهای مختلف می شود. شرکت ناب پلاستیک با تأمین مواد اولیۀ درجه یک و مرغوب، در کنار دستگاه های پیشرفته قادر به تولید انواع پلاستیک صنعتی از جمله فیلم استرچ، نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ حرارتی و ... می باشند. اگر نیازمند به خرید فیلم استرچ در حجم زیاد هستید، می توانید بدون واسطه از طریق این مجموعۀ تولیدی تهیه نمائید.

قیمت فیلم استرچ بسته بندی

قیمت فیلم استرچ بسته بندی به میزان کیفیت آن و سایز ضخامت و ابعاد رول آن بستگی دارد. بدین وسیله می توانید متناسب با نوع و سایز اقلام، پلاستیک مناسبی را تهیه نمائید. انتخاب نوع پلاستیک تأثیر مستقیم بر روی سالم نگه داشتن محصولات خواهد داشت. مهمترین ویژگی که برای فیلم استرچ می توان ذکر نمود، داشتن حالت کشسانی بالا می باشد. بدین وسیله می توان نایلون را به دور کالاها پیچاند. جهت استفاده از فیلم استرچ، می توان از دستگاه های دستی استرچ بند و یا خط تولید مکانیزه و تمام اتوماتیک استفاده نمود.

از مزایای دیگری که می توان برای فیلم استرچ بیان نمود، مسئله بسته بندی اقلام همراه با پالت می باشد. در واقع این نوع روش بسته بندی، می تواند سرعت حمل و نقل محصولات را تسریع ببخشد و امروزه اکثر شرکت ها مجهز به دستگاه های مخصوص فیلم استرچ پالت بند هستند.

جهت خرید نایلون حبابدار و خرید فیلم استرچ ارزان و با کیفیت، می توانید از طریق مجموعۀ ناب پلاستیک تأمین نمائید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 353
نمایش همه
علاقه مندی ها ()