تجهیزات ایمنی به عنوان پوششی محافظ برای کارگران و کارمندانی که مشقول انجام حرفه ای هستند، پیشنهاد داده می شوند. از گذشته های دور تا کنون افراد زیادی هستند که تلاش می کنند، تجهیزات ایمنی استاندارد متناسب با نوع خطرات احتمالی که کسب و کارهای مختلف، کارگران را تهدید می کنند، تولید نموده و در اختیار آنان قرار دهند. امروزه شاهد تنوع بالایی در فروش تجهیزات ایمنی استاندارد در طبقه بندی های مختلف می باشیم. می توان به ماسک ایمنی، گوشی ایمنی، کفش کار، دستکش کار، عینک ایمنی، لباس کار و کلاه ایمنی اشاره نمود. البته کمربند ایمنی نیز می تواند از جمله تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع محسوب شود.

صاحبان مشاغل و افرادی که در حوزۀ فعالیت های پرخطر هستند، می توانند متناسب با نوع فعالیت، هر کدام از تجهیزات ایمنی مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه رادین ایمن، با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمایند.

ویژگی های تجهیزات ایمنی استاندارد

در مطالب فوق به این موضوع مهم پرداختیم که هر کسب و کار، ممکن است با مخاطراتی همراه باشد و یک کارفرمای متعهد باید نسبت به آنها آشنایی داشته و جهت حفظ سلامت کارکنان، تجهیزات ایمنی استاندارد تهیه کند. خرید کفش ایمنی و سایر تجهیزات ایمنی را از سایت انجام دهید.

برای مثال حرفۀ آتش نشانی نیازمند به تجهیزات ایمنی مقاوم در برابر آتش و حرارت بالا می باشد. این در حالی است که حرفۀ تکنسین های برق، نیازمند به تجهیزات ایمنی مقاوم در برابر جریان الکتریسیته هستند. البته اپراتورهایی که با دستگاه های برش کار می کنند، نیز نیازمند به دستکش کار مقاوم در برابر برش هستند، تا بتوانند از دستان خود در برابر بریدگی نگهداری کنند.

خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی موجب شده تا بر تنوع تجهیزات ایمنی افزوده شود و بتوان به بهترین شکل از اعضای بدن در برابر صدمات جانی حین کار محافظت نمود.

فروشگاه رادین ایمن امیدوار است که گردآوری این میکرو مقاله، توانسته باشد، شما را با انواع دسته بندی تجهیزات ایمنی کار آشنا سازد.

رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()