کاغذ دیواری از جمله تجهیزاتی است که جهت تزئین نمای دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. با گذشت زمان بر تنوع طرح های کاغذ دیواری افزوده اند، علاوه بر آنکه کیفیت محصولات دیوارپوش افزوده اند و امکان شستشو و نظافت آسان سطوح کاغذ دیواری به راحتی انجام می گیرد. امروزه با مراجعه به مراکز پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی، امکان خرید کاغذ دیواری سه بعدی، طرح ساده و برجسته در طرح های لوکس برای اقشار مختلف جامعه فراهم می باشد.

فروشگاه دیوار دکور از دیگر فروشندگان برتر در حوزۀ تأمین و فروش لوازم دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با سال ها فعالیت مداوم، توانسته اند بر تنوع محصولات فروشگاه بی افزایند و انواع کاغذ دیواری pvc و قابل شستشو را به لیست محصولات خود اضافه کنند و این چنین رضایت مندی مشتریان خود را بیش از پیش جلب نمایند.

نحوۀ انتخاب و خرید بهترین کاغذ دیواری

نکات متعددی در خصوص نحوۀ انتخاب و خرید کاغذ دیواری وجود دارد که می توان به کیفیت، قیمت، نحوۀ نظافت، نحوۀ نصب و طرح آن اشاره نمود. بدیهی است، هر چه میزان کیفیت کاغذ دیواری بهتر باشد، به طبع ماندگاری و دوام بیشتری خواهد داشت. از این رو برخی از افراد که کیفیت را ملاک انتخاب و خرید دیوارپوش در نظر می گیرند، می توانند با خرید کاغذ دیواری لوکس و با کیفیت ، زیبایی فوق العاده ای به نمای دکوراسیون ببخشند و نیاز به تعویض زود هنگام کاغذ دیواری منزل و یا محیط کاری خود نداشته باشند.

البته افرادی که قصد دارند به صورت سالیانه، کاغذ دیواری منزل خود را عوض کنند، می توانند از میان کاغذهای دیواری ارزان و با کیفیت انتخاب نمایند و تغییرات خاص و فوق العاده ای به دکوراسیون محل سکونت خود بی افزایند.

برای سفارش آنلاین خرید کاغذ دیواری سه بعدی  می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید و محصول خریداری شده را در محل سکونت خود دریافت کنید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 299
نمایش همه
علاقه مندی ها ()