اتوبوس دربستی از جمله وسایل نقلیه ای است که جهت ترددهای گروهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. اجاره اتوبوس توریستی، اجاره اتوبوس بهشت زهرا، اجاره اتوبوس مدرسه، اجاره اتوبوس تفریحات گروهی،  اجاره اتوبوس دربستی سرویس کارکنان از جمله کاربری های این نوع وسیلۀ نقلیۀ گروهی محسوب می شود. با اجاره اتوبوس دربستی می توان به راحتی تردد درون شهری و برون شهری داشت. نکتۀ مهم که در رابطه با چگونگی دریافت خدمات واحد گشت وجود دارد، در نظر گرفتن مسافت بر حسب کیلومتر و ساعت می باشد. همچنین نوع اتوبوس نیز تأثیر مستقیم بر روی انتخاب و اجاره اتوبوس دربستی خواهد داشت.

واحد گشت تهران به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ ارائه خدمات اجاره اتوبوس دربستی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه بر حسب نیاز بازار توانسته اند شرایط مناسبی برای همشهریان فراهم نمایند. به عبارتی با تهیۀ ناوگان اتوبوس vip تخت شو بهترین وسیله نقلیۀ عمومی را در اختیار عموم افراد قرار دهند.

اجاره اتوبوس دربستی vip

نکتۀ مهم که در رابطه با کرایه اتوبوس دربستی در واحد گشت بهشت زهرا و... وجود دارد، امکانات و نوع اتوبوس می باشد. هزینۀ اجاره اتوبوس دربستی به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به میزان ظرفیت اتوبوس، سطح امکانات آن و هچنین مسافت و مدت زمان کرایه اتوبوس خواهد داشت. امکانات صوتی و تصویری، صندلی تخت خواب شو، امکانات گرمایش و سرمایش، یخچال و ... برخی از امکاناتی هستند که تأثیر مستقیم بر روی هزینۀ کرایه اتوبوس دربستی vip و یا اتوبوس معمولی خواهد داشت.

مواردی که در بالا بدانن اشاره نمودیم، فاکتورهای مهمی هستند که نقش بسزایی در راحتی مسافرین خواهد داشت. مدت زمان سرویس نیز از جمله مواردی هستند که تأثیر مستقیم بر روی کیفیت خدمات مجموعۀ واحد گشت خواهد داشت.

جهت سفارش اتوبوس دربستی می توانید با مجموعۀ واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید. این مجموعه بر حسب نیاز بازار توانسته اند بهترین امکانات را پیش روی مشتریان قرار دهند.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 412
نمایش همه
علاقه مندی ها ()