لوازم یدکی بسترن متشکل از قطعات مختلفی است که هر کدام از آنها قسمت های اصلی اتومبیل را تشکیل می دهند. اگر علاقه مند به خرید لوازم یدکی بسترن می باشد، باید یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید که در ادامۀ مقاله بیشتر به آنها اشاره می کنیم. خودروهای بسترن از جمله محصولات شرکت FAW چین می باشد که در سال 2006 خط تولید آن را راه اندازی نموده است و بر پایۀ خودروهای قدیمی کمپانی مزدا ساخته شده است. البته مدتی است که در داخل کشور توسط گروه خودروسازی بهمن موتور مونتاژ می شود. در حال حاضر خرید و فروش خودروهای بسترن B30،  B50و BF50 بیش از دیگر مدل های آن صورت می گیرد.

جهت سفارش انواع لوازم یدکی بسترن می توانید با دفتر فروش مجموعۀ نیوپارت تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای در حوزۀ خرید و فروش قطعات خودروهای بسترن در سطح تهران خدمات رسانی می کند.

نکات مهم و کلیدی خرید لوازم یدکی بسترن

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، نکات کلیدی در خصوص خرید لوازم یدکی بسترن وجود دارد که می توان به بررسی اصل بودن قطعات بسترن اشاره نمود.

هنگام تهیۀ انواع لوازم یدکی بسترن، توصیه می کنیم به مراکز معتبر و با سابقه مراجعه نمائید. همچنین بررسی دقیق مشخصات فنی قطعات بسترن با قطعۀ آسیب دیده از دیگر موارد مهم است که هنگام خرید لوازم یدکی بسترن باید در نظر گرفته شود. داشتن هولوگرام و مهر شرکت تولید کنندۀ قطعات بسترن بر روی پاکت بسته بندی، از موارد مهم و اساسی هستند که افراد باید به این نکات توجه داشته باشند.

قیمت فروش قطعات بسترن به قطعات و مدل خودروی بسترن بستگی دارد. البته وارداتی بودن قطعات و اینکه تولید داخل باشد نیز وابسته است.

به طور کلی هدف اصلی مجموعۀ نیوپارت، تأمین و عرضۀ قطعات و لوازم یدکی خودروهای بسترن با قیمت ارزان می باشد.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()