تقویت عضلات و ماهیچه با پیاده روی تردمیل

ورزش کردن با تردمیل سبب حجیم شدن و تقویت ماهیچه های بدن می شود. استفاده از شیب در افزایش حجم ماهیچه ها تاثیر بسیار زیادی دارد. در صورتی که کاربران حین پیاده روی روی تردمیل وزنه دست خود بگیرند، قادر به پرورش و حجم دادن به ماهیچه های دست خود نیز هستند. فروش تردمیل خانگی از طریق سایت این فروشگاه انجام می گیرد. 

کاهش وزن سریع با تردمیل

یکی دیگر از مزایای کار با تردمیل خانگی کاهش وزن سریع است. بر اساس تحقیقات با حدود ۲۰ دقیقه دویدن روی تردمیل افراد قادر به کاهش وزنی در حدود ۲۲۹ کالری سوزانده می شود. در صورتی که سرعت به تقریبا ۱۳ کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا کند، ۳۰۰ کالری در بدن سوزانده می شود.

در صورتی که فرد طبق برنامه ای منظم ورزش کند و تمرینات خود را با رژیم غذایی مناسب همراه کند، در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد کاهش وزن قابل توجهی خواهد بود. استفاده از برخی برنامه های تمرینی و تنظیماتی از قبیل شیب دستگاه، کاهش وزن با سرعت بیشتری ادامه می یابد.

پیاده روی با تردمیل و کمک به سلامتی قلب

دویدن یا راه رفتن روی تردمیل باعث بهبود جریان خود و در نتیجه کاهش استرس و فشار وارد بر قلب می شود. کاربران با هر بار پیاده روی و دویدن روی تردمیل به سلامت قلب خود کمک زیادی می کنند.

با خرید از تردمیل آنلاین دیگر نگران کیفیت تجهیزات ورزشی خود نباشید

اگر با مطالعه مزایای خرید انواع تردمیل خانگی به فکر خرید تردمیل خانگی با کیفیت افتاده اید و می خواهید قبل از خرید با مشخصات و کیفیت تردمیل های مختلف آشنا شوید، ما به شما تردمیل آنلاین را پیشنهاد می کنیم. در مراجعه به فروشگاه آنلاین تردمیل آنلاین و مشاهده تردمیل های خانگی با کارآیی های متفاوت از برندهای مختلف، شما تردمیل مورد نظر خود را خریده و زمانی کوتاه آن را در منزل خود تحویل بگیرید.

در تردمیل آنلاین تحویل و نصب تردمیل ها در شهر تهران رایگان است. در شهرستان ها نیز حمل تردمیل تا باربری شهر به صورت رایگان محاسبه می شود. علاوه بر این متقاضیان این امکان را دارند که از خدمات مشاوره ای افراد باتجربه در این زمینه بهره مند شوند.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()