اهمیت خرید دوچرخه ثابت از هایپرجیم:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در عرصه های مختلف، می توان دید که در عرصه ورزش نیز پیشرفت های قابل توجه ای اتفاق افتاده است. بنابراین بسته به شرایط افرادی که میخواهند ورزش کنند وسیله ای ساخته شده است. یکی از وسیله هایی که در نوع خانگی و باشگاهی وجود دارد دوچرخه ثابت است. خرید دوچرخه ثابت را از سایت با قیمت رزان انجام دهید.

دوچرخه ثابت می تواند دو سوم ماهیچه های بدن را به کار گیرد و میزان قابل توجهی قند، چربی و کالری از ورزشکار کم کند. البته تمام این موضوعات بسته به نوع تمرین و رژیم غذایی ورزشکار دارد. بنابراین هیچ دستگاه ورزشی به خودی خود نمی‌تواند تاثیر خاصی روی ورزشکار بگذارد.

یکی از پیشرفته ترین نوع دوچرخه ثابت ، دوچرخه هایی هستند که دارای سیستم الکترومگنتی میباشند. به لحاظ قیمتی این دوچرخه از سایر همنوعان خود گرانقیمت تر است، اما آپشن و کارایی بیشتری دارد.

مدل های دوچرخه ثابت عبارت است از:

دوچرخه های اسپینینگ

این مدل از دوچرخه حس استفاده جاده ای به صورت حرفه ای را به کاربر خود القا می کند. دسته های این دوچرخه با صندلی آن در پوزیشن موازی قرار دارند، به همین جهت کاربر می تواند برای بالا بردن شدت تمرین از صندلی خود جدا شود.

دوچرخه ثابت با پوزیشن نشسته

طراحی این دوچرخه همانند مدل های سنتی و معمولی آن می باشد. اجزای اصلی آن پدالها و یک صندلی بلند می باشد. به این ترتیب به راحتی می توان از آن برای یک تمرین پر شدت استفاده کرد.

دوچرخه ثابت پشتی دار

پوزیشن طراحی شده در این دوچرخه باعث می شود که کاربر در حالت نیمه شیب دار قرار بگیرد. موقعیت پدال ها در این دوچرخه در جلوی دستگاه می باشد و پدال زدن در این نوع دوچرخه بسیار نرم اتفاق می‌افتد، حتی در هنگام تمرین ورزشکار می تواند دسته ها را رها کند.

یکی از معتبرترین فروشگاه های موجود برای خرید دوچرخه ثابت نشسته مرکز خرید هایپرجیم می باشد، این مرکز خرید دارای برندهای اورجینال و اصلی برای متقاضیان است.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()