قطعات جرثقیل کاتو اجزای مهم این ماشین را تشکیل می دهند. شرکت سازندۀ جرثقیل کاتو در سال 1895 فعالیت خود را به صورت یکی از شرکت های خصوصی آغاز نمود و با گذشت زمان توانستند در سال 1923 سطح فعالیت خود را در حوزۀ ساخت وسایل نقلیۀ راه آهن توسعه دهند. آغاز فعالیت کمپانی کاتو در کشور چین در سال 2006 به صورت حرفه ای توسعه پیدا کرد و بدین ترتیب توانستند برند خود را در سطح جهانی به عنوان یکی از برندهای معتبر معرفی نمایند. شاهد فروش قطعات جرثقیل کاتو در سطح جهان باشیم.

فروشگاه هیدروسنتر یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ واردات و پخش تجهیزات ماشین آلات راهسازی از جمله انواع قطعات جرثقیل کاتو در تهران به فعالیت خود ادامه می دهند. مجموعه هایی که دارندۀ جرثقیل های کاتو هستند، می توانند جهت تأمین انواع لوازم یدکی آسیب دیده جرثقیل از طریق هیدروسنتر اقدام نمایند.

پخش انواع قطعات جرثقیل کاتو اورجینال

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید قطعات جرثقیل کاتو و هر برند خارجی مطرح می شود، مد نظر قرار دادن اصل بودن قطعات می باشد. به عبارتی استفاده از قطعات تقلبی می تواند باعث ایجاد خسارت به ماشین شود و میزان خسارت وارده به ماشین را دو چندان نماید. از این رو هنگام خرید لوازم یدکی جرثقیل و هر ماشین سنگین دیگر، کیفیت قطعات ملاک اصلی جهت انتخاب لوازم یدکی ماشین آلات به شمار می رود. برخی از افراد به اشتباه در تلاش جهت خرید قطعات جرثقیل کاتو ارزان هستند که می تواند در مدت زمان کوتاهی فرد را متحمل خسارت مالی زیاد نماید.

به طور کلی قیمت خرید لوازم یدکی جرثقیل تادانو و کاتو به مدل جرثقیل و همچنین نوع قطعات بستگی دارد. با توجه به وارداتی بودن اکثر لوازم یدکی جرثقل کاتو، قیمت این نوع قطعات ثابت نمی باشد.

بدین ترتیب پیش از مراجعه حضوری به مراکز فروش تجهیزات ماشین آلات راهسازی، به صورت تلفنی و یا اینترنتی می توانید از طریق فروشگاه هیدروسنتر، قیمت انواع قطعات جرثقیل کاتو اصل را استعلام نمائید.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()