شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان به روش های مختلف صورت می گیرد و ما در این مبحث قصد داریم به راهکارهای رایج آن بپردازیم. شستشوی نمای ساختمان به صورت دوره ای می تواند باعث افزایش طول عمر ساختمان و همچنین حفظ ظاهر اولیۀ نمای ساختمان می شود. مطئناً می دانید که ارائه  خدمات شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان توسط برخی از گروه های ساختمانی قابل اجرا می باشد. در واقع جهت دسترسی به نمای ساختمان نیاز به داشتن ملزومات کار در ارتفاع و رعایت نکات ایمنی است. از مهمترین ویژگی های کامپوزیت می توان به سطح صیقلی، درخشنده و صاف آن اشاره نمود. از این رو جهت شستشوی کامپوزیت می توان همچون شیشه از مواد شوینده معمولی استفاده نمود. در واقع جهت شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان نبایستی از مواد شوینده با خاصیت سایش استفاده نمود.  

گروه کار در ارتفاع نماروز به دلیل داشتن تجهیزات کار در ارتفاع و همچنین پرسنل فنی مجرب و متخصص در امور ساختمانی، قادر به انجام اصولی شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان با راهکارهای متنوع می باشند.

اصول شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان

نکات مهم که در رابطه با شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان وجود دارد، می توان به روش های دستی و واترجت اشاره نمود. از این رو مجری کار می تواند متناسب با شرایط پیش روی خود که مرتبط با حجم کار، قیمت و زمان بهترین روش را برای شستشوی نمای کامپوزیت انتخاب نمایند. خدمات آب بندی نمای ساختمان را از نماروز دریافت کنید.

در حالت کلی اگر حجم آلودگی سطح کامپوزیت نما کم باشد می توان به سهولت از روش دستی شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان استفاده نمود. این روش با استفاده ابر، تی و دستمال نرم صورت می گیرد. البته اجرای شستشوی نما کامپوزیت به روش دستی با طناب به راحتی قابل اجرا می باشد و می تواند سرعت نظافت نمای ساختمان را افزایش دهد. جهت شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان با مساحت زیاد می توانند از مزایای روش واترجت استفاده نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه و نحوۀ اجرای کار می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 371
نمایش همه
علاقه مندی ها ()