قطعات بلدوزر کوماتسو شامل انواع لوازم یدکی ریز و درشت می باشد. هدف از طراحی و ساخت بلدوزر، مسطح نمودن سطوح جاده های ناهموار است. کوماتسو از جمله برندهای معتبر تولید کنندۀ ماشین آلات سنگین در سطح جهان به شمار می رود. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار توانسته اند موفق به ساخت انواع بلدوزر در سایزهای مختلف گردند. به طور کلی حین استفاده از بلدوزر ممکن است بروز آسیب دیدگی فنی موجب گردد تا مالک ماشین نیاز به خرید قطعات بلدوزر کوماتسو متناسب با مدل و مشخصات فنی قطعه داشته باشند.

فروشگاه سرویس قطعه با اطلاع از این موضوع مهم، کسب و کار مجموعۀ خود را در حوزۀ واردات و توزیع قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین همچون قطعات بلدوزر کوماتسو و دیگر برندهای مطرح فراهم نموده است.

اهمیت خرید قطعات بلدوزر کوماتسو

کمپانی کوماتسو، ماشین بلدوزر را در مدل های مختلف چون بلدوزر D85، D155 و غیره تولید و عرضه نموده است. هر کدام از آنها دارای مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر می باشند، از این رو صنایع مختلف متناسب با نوع کاربری و حجم کاری که با این نوع ماشین دارند، مناسب ترین مدل بلدوزر کوماتسو را تهیه می نمایند. با توجه به کاربردی که بلدوزر در اجرای پروژه های کوچک و بزرگ دارد، آسیب فنی و عدم استفاده از چنین ماشین آلاتی برای راننده توأم با خسارت مالی خواهد بود. با خرید قطعات بلدوزر کوماتسو متناسب با مدل ماشین ضرورت دارد.

در همین راستا توسط برخی از شرکت ها و فروشگاه ها شاهد واردات و فروش انواع قطعات بلدوزر کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، هیوندا و غیره می باشیم. البته باید زمان خرید لوازم یدکی بلدوزر و دیگر ماشین آلات کوماتسو، اصل بودن قطعات را مد نظر داشته باشید.

اگر قصد خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اورجینال دارید، می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه استعلام نمائید. به واسطۀ این مجموعۀ بزرگ می توانید موجود بودن و قیمت انواع لوازم یدکی را استعلام نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 206
نمایش همه
علاقه مندی ها ()