لوازم یدکی لیفتراک نقش تعیین کننده ای در عملکرد بیل مکانیکی خواهد داشت. کاربرد گستردۀ لیفتراک را می توان در پروسۀ حمل و نقل وسایل مختلف مشاهده نمود. صنایع متعددی در حال حاضر مجهز به ماشین آلات لیفتراک در ابعاد مختلف می باشند که به واسطۀ آن بتوانند جابجایی کالاها را در محیط انبار، فروشگاه، مراکز حمل و نقل بار و غیره مشاهده نمایند. هر کدام از ماشین آلات لیفتراک دارای ظرفیت مشخصی می باشند که ورود فشار بیش از اندازه به ماشین می تواند باعث آسیب به قطعات مختلف لیفتراک شود. تأمین و فروش لوازم یدکی لیفتراک تنها توسط تعداد محدودی از مجموعه های عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین صورت می گیرد.

شرکت پارت یدک راهسازی با اتکاء به پرسنل و امکانات پیش روی خود توانسته اند موفق به تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین همچون لودر، بیل مکانیکی، گریدر، جرثقیل، لوازم یدکی لیفتراک و ... به صورت اورجینال تضمین نمایند.

چگونگی تهیۀ لوازم یدکی لیفتراک اورجینال

نکتۀ مهم که در رابطه با نحوۀ خرید قطعات لیفتراک وجود دارد، مراجعه به فروشگاه های معتبر می باشد. با توجه به نوع کارایی که ماشین لیفتراک جهت جابجایی محصولات در صنایع مختلف دارد، سالم بودن قطعات نقش بسزایی بر روی راندمان کارایی ماشین خواهد داشت. رانندگان لیفتراک باید توجه داشته باشند که متناسب با ظرفیت و میزان وزنۀ تعادلی آن، از لیفتراک جهت جابجایی وسایل استفاده نمائید. جهت استفاده این ماشین برای بلند کردن کالاهای سنگین می تواند موجب آسیب فنی به قطعات لیفتراک شود. شاخک، نگهدارندۀ بار، دکل، زنجیر بالابری و ... برخی از لوازم یدکی لیفتراک هستند که هنگام برداشتن و جابجایی بار با یکدیگر درگیر می باشند و احتمال آسیب دیدگی برای آنها وجود خواهد داشت.

در صورت تهیۀ قطعات اورجینال لیفتراک با برندهایی چون کوماتسو، سهند، سپاهان و ... می توانید با دفتر فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس گرفته و لوازم یدکی مورد نظر خود را استعلام نمائید.

پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 208
نمایش همه
علاقه مندی ها ()