قطعات لودر ولوو شامل لوازم یدکی متنوع هستند که هر کدام از آنها در سیستم و دسته بندی های مختلف تعبیه می شوند. لودر به واسطۀ داشتن قطعات خاص قادر به انجام خاکبرداری هستند و کاربرد آنها را می توان در اجرای پروژه های عمرانی متعدد مشاهده نمود. ولوو از جمله کمپانی های بزرگ در عرصۀ ساخت ماشین آلات سنگین، باری، اتوبوس و غیره در سوئد راه اندازی شده اند. این مجموعه با بررسی شرایط، در لیست محصولات کمپانی خود تولید و فروش قطعات لودر ولوو  را در سطح بازار داخل و خارج با موفقیت آغاز نمود. در داخل کشور برخی از مجموعه های مختلف بر اساس رایج ترین مدل های لودر ولوو، اقدام به واردات و فروش قطعات لودر ولوو به صورت اورجینال نموده اند.

فروشگاه سرویس قطعه یکی از مجموعه های شاخص و مطرح در حوزۀ پخش انواع قطعات لودر ولوو در تهران می باشد. لودر چرخ لاستیکی و لودر چرخ زنجیری دو سبک متفاوت از طراحی لودرهای ولوو محسوب می شود که در طراحی ماشین آلات برندهای دیگر نیز می توان مشاهده نمود. سرویس قطعه با در اختیار داشتن اطلاعات مکفی، اقدام به فروش قطعات لودرهای ولوو می نمایند.

تأمین قطعات لودر ولوو اورجینال و ارزان

دارندگان ماشین آلات لودر ولوو جهت خرید لوازم یدکی لودر ولوو اورجینال باید توجه ویژه داشته باشند. به دلیل نوع کاربری که لودر در اجرای عملیات راهسازی و ساختمان سازی دارند، فشار بی مورد و بیش از اندازه به هر کدام از لوازم یدکی لودر، برخی از قطعات درگیر دچار آسیب دیدگی شوند. در این صورت جهت مرتفع نمودن ایرادات فنی لودر نیاز به تأمین قطعات لودر ولوو اورجینال خواهید داشت. مطمئناً افرادی که دارای ماشین آلات سنگین چون لودر هستند با دغدغۀ تأمین قطعات روبرو می باشند. چرا که در سطح بازار شاهد عرضۀ انواع قطعات تقلبی می باشیم و خریدار باید جهت خرید قطعات اورجینال لودر ولوو با قیمت ارزان به مراکز معتبر مراجعه نمایند.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()