کمد لباس جزء یکی از وسایل مهم و ضروری اتاق شخصی افراد محسوب می شود. همانطور که از نام این نوع وسیله مشخص می باشد، از این نوع کمد جهت نگهداری لباس و اکسسوری های شخصی استفاده می شود. در گذشته طرح های محدودی از کمد لباس عرضه می شد ولی با گذشت زمان مجموعه های تولید کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی توانستند بر تنوع این محصول بی افزایند و شاهد فروش کمد لباس در طرح های شکیل و کاربردی در سطح کشور باشیم.

فروشگاه بهسازان چوب یکی از فروشگاه های مطرح در حوزۀ تهیه و توزیع لوازم خانگی تأسیس شده است. این مجموعه متناسب با نیاز بازار و مصرف کنندگان توانسته اند امکان خرید کمد لباس درب لولایی و کمد لباس درب ریلی را در طرح های متنوع و شکیل برای مشتریان فراهم سازند.

فاکتورهای کلیدی انتخاب کمد لباس

بر خلاف تصور برخی از افراد، جهت انتخاب و خرید کمد لباس باید یک سری نکات مهم در نظر گرفته شود. چرا که هر کدام از این موارد نقش بسزایی در کاربردی بودن و دوام کمد لباس خواهد داشت.

سایز کمد لباس (ارتفاع، عرض و طول)، نمای ظاهری، ترکیب رنگی، نحوۀ باز شدن درب کمد، میزان ظرفیت و نحوۀ چیدمان لباس، داشتن فضایی برای قرار دادن اکسسوری (کفش، کیف، کمربند و ...)، داشتن رگال یا همان جای آویز لباس و داشتن حالت تفکیک شده در فضای داخلی کمد از جمله فاکتورهای کلیدی انتخاب و خرید کمد لباس دیواری برای عموم افراد حائز اهمیت می باشد. بدین وسیله شما می توانید با در نظر گرفتن چنین موارد مهمی، محصول با دوام و در عین حال با ظاهری زیبا و شکیل خریداری کنید. فروش مبل تختخواب شو توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

هر کدام از مواردی که در پاراگراف مذکور بدان اشاره نمودیم بر قیمت کمد لباس تأثیرگذار خواهد بود.

جهت مشاهدۀ طرح های متنوع کمد لباس می توانید به سایت رسمی فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و با قیمت مناسب لوازم خانگی مورد نظر خود را تهیه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()