لوازم یدکی لودر کوماتسو شامل قطعات مختلفی است که در طراحی و ساخت این نوع ماشین مورد استفاده قرار گرفته می شوند. لوازم موتور، قطعات گیربکس، لوازم یدکی هیدرولیک، قطعات جک، لوازم برقی، قطعات چرخ لودر و ... برخی از دسته بندی های اصلی لودر به شمار می روند. لودر به عنوان یکی از ماشین های سنگین محسوب می شود که کاربرد آن را می توان در اجرای پروژه های عمرانی مشاهده نمود. طراحی این ماشین به نحوی است که جهت خاکبرداری و جابجایی نخاله های ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

فروشگاه هیدروسنتر با هدف جلب رضایت مشتریان اقدام به تأمین قطعات ماشین آلات راهسازی و صنعتی نموده است. کمپانی های مختلف می توانند جهت خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو و دیگر برندهای مطرح از طریق این مجموعۀ بزرگ استعلام نمایند.

نحوۀ تأمین لوازم یدکی لودر کوماتسو

نکتۀ مهم که در رابطه با نحوۀ تأمین و خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو وجود دارد، مراجعه به مراکز معتبر عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین می باشد. در واقع با مراجعه به چنین مجموعه هایی می توانید قطعات مورد نیاز ماشین خود را تهیه نمائید. البته باید توجه داشته باشید که جهت تأمین چنین قطعات کاربردی به مراکز معتبر مراجعه نمائید که از فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو به صورت اورجینال مطمئن باشید.

لودر دارای قطعات مختلفی چون جک پایه، جک بالابر، جک خالی کن، انواع قطعات موتوری، یاتاقان ثابت و متحرک، پمپ انژکتور، فیلتر هوا و روغن، صفحه گرافیت، دنده خورشیدی، کاسه نمد، کله گاوی، صفحه آهنی، پلوس عقب و جلو، قطعات زیربندی و ... می باشد. هر کدام از این قطعات در جایگاه خود، به منظور انجام فعالیت خاص طراحی شده اند. بدین ترتیب سالم بودن قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو و هر برند دیگر ضرورت دارد.

در صورت نیاز داشتن به  خرید لوازم یدکی لودر چینی و لوازم یدکی لودر کوماتسو می توانید به واسطۀ مجموعۀ هیدروسنتر اقدام نمائید و با اطمینان به صورت کاملاً اورجینال قطعات مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()