در صورتی که شما مایل هستید انواع پوستر دیواری را با قیمت عمده از فروشندگان خریداری کنید بهتر است که به دنبال نمایندگی فروش پوسترهای دیواری باشید. هر یک از نمایندگی هایی که فروش پوسترهای دیواری را بر عهده دارند با بهترین قیمت می‌توانند انواع پوسترها را برای زیبایی دکوراسیون داخلی به شما ارائه دهند. دکورافیس یکی از فروشگاه ها و نمایندگی های فروش پوستر دیواری در طرح های متنوع می باشد. شما به صورت اینترنتی می توانید از دکورافیس هر یک از مدل های متنوع پوسترهای دیواری را خریداری کنید و در اتاق ها و یا سالن نشیمن خود نصب نمایید.

خرید عمده پوستر دیواری

پیش از خریداری هر یک از انواع پوستر های دیواری که از دکورافیس خریداری می کنید بهتر است قیمت آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. پوستر دیواری بر اساس طرح و متراژی که دارد دارای قیمت مشخص شده و استاندارد می باشد. دکورافیس از آنجایی که با بهترین قیمت انواع پوسترهای دیواری را به مشتریان ارائه می دهد به عنوان یکی از عمده فروشان پوسترهای دیواری شناخته می شود. شما می توانید هر یک از طرح ها و مدل های متنوع پوستر دیواری را از این فروشگاه با قیمتی مناسب خریداری کنید و روی دیوار مد نظرتان نصب نمایید.

 در صورتی که شما اطلاعاتی در مورد نصب انواع پوستر دیواری روی دیوار مدنظرتان ندارید بهتر است که با کارشناسان دکورافیس مشورت نمایید. هر یک  از کارشناسان دکورافیس که فروش انواع پوستر دیواری را برعهده دارند می توانند شما را برای خرید پوستر دیواری های نقاشی و نصب پوسترهای دیواری راهنمایی کنند. طرح ها و رنگ بندی های متنوع پوسترهای دیواری این فروشگاه به شما این اجازه را می دهد که بتوانید بین هر یک از آنها یکی را که با دکوراسیون داخلی تان مطابقت بیشتری دارد را خریداری کنید و نصب نمایید تا جذابیت فضا را افزایش دهید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()