سختی گیر رزینی یکی از دستگاه های بسیار کاربردی در سیستم تصفیه آب می باشد. سختی آب به دلیل وجود املاح آب مانند کلسیم و منیزیم می باشد که هر چه میزان این املاح در آب بیشتر باشد ، در نهایت سختی آب بیشتر خواهد شد همچنین وجود این مواد در آب بر روی طعم آب تاثیرات زیادی می گذارد و برای جداسازی آن از آب از سختی گیر رزینی استفاده می شود. بسیار مهم است که سختی گیر ها بر اساس آب و میزان سختی آن در نظر گرفته شود تا بتواند بهترین تاثیر را بگذارد. بسیار مهم است که آب آشامیدنی از سختی پایینی برخوردار باشد. بنابراین در سیستم تصفیه آب آشامیدنی باید حتما از  سختی گیر رزینی  استفاده شود .

سختی گیر رزینی تمام اتوماتیک یا frp

امروزه خرید سختی گیر رزینی تمام اتوماتیک یا سختی گیر frp برای بسیاری از تجهیزات استفاده می شود. خرید این دستگاه ها برای سیستم های تصفیه آب بیشترین کاربرد را دارد. بنابراین در سیستم های تصفیه آب خانگی و صنعتی از سختی گیر رزینی تمام اتوماتیک می توان بهره برد. شرکت اطلس آب یکی از مرکز معتبر ارائه دهنده ی انواع سختی گیر های با کیفیت با قیمت بسیار مناسب می باشد، جهت خرید انواع دستگاه های سختی گیر به سایت اطلس آب مراجعه نموده و خرید خود را انجام دهید ، چنانچه نیاز به دریافت مشاوره دارید با کارشناسان ما در این مجموعه در ارتباط باشید.

خرید دستگاه سختی گیر رزینی

مجموعه هایی که به آب نیاز دارند و یا از سیستم های سرمایشی و گرمایشی استفاده می کنند، نیاز به دستگاه سختی گیر رزینی مانند  سختی گیر رزینی FRP دارند زیرا رسوب املاح آب می تواند باعث گرفتگی لوله ها شده و مشکلات فراوانی را به بار آورد. به همین جهت است که از دستگاه سختی گر رزینی در جهت رفع ناخالصی های آب استفاده می شود و این دستگاه کاربرد بسیار گسترده ای دارد. 

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 382
نمایش همه
علاقه مندی ها ()