فروش تردمیل خانگی در فروشگاه هایپرجیم :

در خصوص تعریف تردمیل می‌توان گفت که دستگاهی است که از آن برای چربی سوزی و کالری سوزی و در کل تناسب اندام استفاده می شود و امروزه از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است.

یکی از موارد مهم در هنگام خرید تردمیل خانگی نوع مصرف کاربر می باشد. بنابراین افرادی که می خواهند این نوع دستگاه را خریداری کنند، باید توجه داشته باشند که برای چه نوع مصرفی می خواهند از آن استفاده کنند. عنوان تردمیل ها به دو گروه باشگاهی و تردمیل خانگی تقسیم بندی می شود.

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص تردمیل خانگی صحبت کنیم:

این تردمیل از برق دی سی استفاده می کند، بنابراین توان قدرتی موتور تردمیل خانگی نسبت به تردمیل باشگاهی بسیار پایین تر است. زیرا استفاده از این دستگاه نیز کمتر می باشد. عموماً به دلیل داشتن قدرت موتور کمتر در تردمیل خانگی این دستگاه سرعتی معادل ۱۵ الی۱۰ کیلومتر بر ساعت را دارا می باشد.

بنابراین تردمیل خانگی نیاز به قدرت موتور بالاتر نخواهد داشت. زیرا همین میزان به راحتی می تواند جوابگوی یک خانواده چند نفری باشد. خرید تردمیل را از سایت انجم دهید. 

برخی از تردمیل ها چند کاره و تک کاره هستند، که البته این ربطی به نوع خانگی و باشگاهی این دستگاه ندارد و بیشتر بستگی به نیاز کاربر به آپشن های مختلف و یا ساده بودن این دستگاه دارد. اگر شما می خواهید یک تمرین حرفه ای با تردمیل داشته باشید. مطمئناً از نوع چند کاره آن باید استفاده کنید.

یکی از مراکزی که انواع تردمیل های چند کاره و تردمیل خانگی و باشگاهی و تک منظور را دارا می باشد، مرکز خرید هایپر جیم است.

فروشگاه هایپرجیم تمامی مدل های تردمیل را دارا می باشد. اجناس این فروشگاه همگی از مرغوبیت درجه یکی برخوردار هستند. همچنین شما می توانید در این فروشگاه از امتیاز ضمانت نامه و گارانتی کالا بهره مند شوید. این فروشگاه معتبرترین ضمانت نامه ها را ارائه می دهد.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()