نکات لازم در خرید تردمیل خانگی از فروشگاه هایپرجیم

طبیعی است که پیش از خرید هر دستگاهی اطلاعاتی در مورد آن دستگاه در دست داشته باشید. در ادامه نکاتی را به شما می گوییم که خرید تردمیل خانگی  را برای شما آسان کنند.

برند تردمیل های خانگی

مهمترین نکته در خرید این دستگاه ورزش برند آن است. این روزها برندهای مختلفی دست به تولید تردمیل های خانگی زده اند، اما بدون شک تمام این برندها در این حوزه موفق نبوده اند.

به همین دلیل بهتر است که در اولین قدم برندهای معتبر و موفق در حوزه تولید تردمیل های خانگی را بشناسید. توجه داشته باشید که برند در قیمت  فروش تردمیل مورد نظر شما به صورت مستقیم تاثیر می گذارد.

توصیه می کنیم که در خرید این دستگاه ورزشی کمیت را فدای کیفیت نکنید. شاید هزینه ای که در ابتدا بابت اعتبار برند دستگاه ورزشی خود می پردازید، زیاد باشد، اما بدون شک دستگاه با کیفیت تری نیز خریداری کرده اید؛ دستگاهی که به همین زودی ها خراب نخواهد شد.

موتور تردمیل ها

آن چیزی که قدرت تردمیل شما را مشخص می کند، موتور این دستگاه است. معمولا موتور تردمیل های خانگی از نوع DC است؛ این دسته از تردمیل ها از جریان برق یکنواخت استفاده می کنند.

اما این قدرت موتورها است که تمایز میان تردمیل های خانگی را نشان می دهد. معمولا تردمیل هایی با قدرت موتور بالاتر، تحمل وزن بیشتری نیز دارند.

تحمل وزن

حالا نوبت می رسد به تحمل وزن تردمیل ها؛ یعنی همان چیزی که در خرید این دستگاه ورزشی باید بسیار به آن توجه داشته باشید. هر چه تحمل وزن در تردمیل ها بالاتر باشد، این دستگاه ها مقاومت بیشتری در برابر تحمل فشار و سنگینی کاربر دارند.

برای خرید تردمیل خانگی باید با توجه به وزن افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند، تردمیل مناسبی را انتخاب کنید. بهتر است که تردمیلی انتخاب کنید که تحمل وزن 10 الی 20 کیلوگرم بیشتر از وزن شما را داشته باشد.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()