تفاوت تردمیل های باشگاهی فروشگاه هایپرجیم با تردمیل های خانگی

اگر تجربه ای در خصوص خرید تردمیل باشگاهی نداشته باشید، احتمالا تا به حال نشنیده اید که تردمیل های باشگاهی با انواع خانگی آن ها متفاوت هستند. در خرید این دستگاه های ورزشی باید به نکاتی توجه داشته باشید. این نکات تفاوت های میان انواع تردمیل ها را نشان می دهد.

اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه بگوییم، تردمیل های خانگی تحمل وزن کمتری دارند و قدرت موتور آن ها نیز پایین است. این در حالیست که قدرت موتور تردمیل های باشگاهی باید به گونه ای باشد که بتواند 24 ساعت روشن بماند. این تفاوت ها سبب می شود که قیمت تردمیل های باشگاهی از تردمیل های خانگی بیشتر باشد.

ویژگی های تردمیل های باشگاهی

برای این که با تردمیل های باشگاهی بیشتر آشنا شوید، ما را در ادامه این متن همراهی کنید. در ادامه شما را با ویژگی های این نوع ار تردمیل ها آشنا می کنیم.  

موتور تردمیل باشگاهی

در تولید تردمیل های باشگاهی فرض بر این است که این دستگاه به صورت مداوم روشن باشد. در این صورت باید موتور این دستگاه ها به اندازه ای قوی باشد که بتواند برای مدت طولانی دوام بیاورد.

از این رو در تولید این دسته از تردمیل ها از موتورهای AC استفاده کرده اند. اما آن چیزی که اهمیت دارد، قدرت موتور تردمیل باشگاهی فروشگاه هایپرجیم است. تردمیل هایی با قدرت موتور 3 تا 6 اسب بخار یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده مداوم در باشگاه ها محسوب می شوند.

تحمل وزن

باشگاه جایی نیست که بتوان تردمیل ها را برای وزن های مختلف تفکیک کرد؛ افراد مختلفی با وزن های متفاوت برای ورزش به این مکان می آیند. اگر می خواهید که مدیر باشگاه مشتری مداری باشید، باید اجازه دسترسی به تردمیل ها را به تمام افراد بدهید.

با توجه به این موضوع باید دستگاهی انتخاب کنید که از تحمل وزن بالایی برخوردار باشند. هر چه تحمل وزن در تردمیل های باشگاهی بالاتر باشد، دوام استفاده از این دستگاه ها نیز بیشتر خواهد بود. بهترین خرید تردمیل برای باشگاه آن دسته از تردمیل هایی هستند که تحمل وزن بین 150 تا 200 کیلوگرم را داشته باشند.

پنل کنترل دستگاه 

معمولا تردمیل های باشگاهی پنلی دارند که اطلاعات مختلف روی آن نمایش داده می شود. اطلاعاتی مانند سنسور ضربان قلب، میزان سرعت، شیب، مسافت طی شده، میزان کالری سوزانده شده و غیره. هر چه امکانات دستگاه بیشتر باشد، اطلاعاتی که روی پنل نمایش داده می شوند نیز بیشتر خواهد بود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()