ونتیلاتور با نام دستگاه کمک تنفسی نیز شناخته می شود. در واقع دستگاه ونتیلاتور جهت برقراری تهویه مصنوعی در پروسۀ درمان برخی از بیماری های تنفسی در محیط های درمانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.  فروش ونتیلاتور به صورت بیمارستانی و پرتابل صورت می گیرد و بدین وسیله می توان از مزایای این دستگاه در موقعیت های مختلف جهت بهبود بیماران در مدت زمان کوتاه استفاده نمود. لازم به ذکر است که دستگاه ونتیلاتور جهت درمان مورد استفاده قرار گرفته نمی شود بلکه دستگاه کمکی جهت اجرای فرآیند تهویه مکانیکی عمل دم و بازدم می باشد.

تجهیزات پزشکی بارمان بر حسب نیاز مراکز درمان توانسته است موفق به تأمین و فروش انواع ونتیلاتور پیشرفته با مشخصات فنی متفاوت می باشند. ونتیلاتور BENNET 840، ونتیلاتور BENNET 760، ونتیلاتور دراگر SAVINA، ونتیلاتور دراگر EVITA 4، ونتیلاتور هامیلتون و ... برخی از مدل های رایج و پرکاربرد این محصول در محیط های درمانی محسوب می شوند.

مهمترین اهداف از خرید ونتیلاتور

امروزه در مراکز درمانی کاربرد ونتیلاتور را می توان در امور درمان برخی از بیماران بد حال تنفسی مشاهده نمود. هدف کلی از تهیۀ سیستم تهویه مصنوعی در این است که بتوان اکسیژن با غلظت های مختلف تولید نمود و برای  تصحیح انواع مشکلات هیپوکسمی مورد استفاده قرار گرفته شوند. به کمک این دستگاه می توان تجویز گازهای تحت فشار مثبت را جهت افزایش حجم ریه ها و مبتلایان به آتلکتازی را کاهش داد.

با استفاده از دستگاه ونتیلاتور می توان فرآیند تنفس کردن را با طرح تهویۀ مناسب به صورت مکانیزه برقرار نمود. کاربرد عمدۀ این دستگاه را می توان در امور نارسایی حاد تنفسی نیز استفاده نمود. علاوه بر آنکه جهت بهبود تنفس بیماران مبتلا به مشکلات مزمن انسدادی نیز به کار برده می شوند. جهت درمان بیماری های هیپوکسی مقاوم نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

جهت خرید بای پپ و ونتیلاتور و دیگر دستگاه های پزشکی بیمارستانی و خانگی می توانید با واحد فروش تجهیزات پزشکی بارمان تماس گرفته و پس از مشورت و بررسی دقیق مشخصات فنی تجهیزات پزشکی، وسیلۀ مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

 تجهیزات پزشکی بارمان

آدرس : تهران ،میدان توحید،خیابان فرصت شیرازی ،پلاک 49

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456-02166490674  -02166122397

فکس : 02166940674

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 504
نمایش همه
علاقه مندی ها ()