تابلوسازی بهترین روش جهت تبلیغات در امور کسب و کار به شمار می رود. لازم به ذکر است که با گذشت زمان طراحان گرافیکی توانسته اند روش های جدیدی جهت تابلوسازی تبلیغاتی به کار گیرند که در نتیجۀ آن افراد بیشتری جذب نوع کسب و کار آنها شوند. خوشبختانه با توسعۀ فناوری دیجیتال و ورود برنامه های گرافیکی پیشرفته مراکز تابلوسازی توانسته اند از تجهیزات بروزتر جهت امور تبلیغات و  تابلوسازی استفاده نمایند.

گروه تابلوسازی راما چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ امور تابلوسازی تبلیغاتی با روش های جدید آغاز نموده است. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، توانسته است موفق به طراحی و ساخت انواع تابلوی تبلیغاتی به روش های جدید با جلوه های نورپردازی در ابعاد کوچک و بزرگ شوند.

سفارش تابلوسازی حروف برجسته

امروزه اکثر مشاغل متقاضی نصب تابلوهای حروف برجسته و سه بعدی هستند چون نسبت به مدل های قدیمی بسیار چشمگیر می باشند. تابلوسازی سه بعدی در چند سال اخیر توانسته تحولی بزرگ در حوزۀ تبلیغات ایجاد نماید. تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی استیل و فلزی، تابلوسازی فلکسی، تابلوسازی کامپوزیت و ... تنها برخی از روش های تابلوسازی به سبک مدرن به شمار می روند که توسط  تابلوساز به شکل حرفه ای اجرا شده و از نظر شکل ظاهری بسیار جذاب بوده و چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

از مهمترین ویژگی های روش جدید تابلوسازی تبلیغاتی می توان به داشتن تنوع طرح نورپردازی و استفاده از متریال با کیفیت اشاره نمود. از این رو امکان استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در شرایط آب و هوایی مختلف وجود دارد و در برابر نفوذ رطوبت و آب مقاوم بوده و نسبت به تابش نور خورشید نیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

قیمت تابلوسازی به مدل، نوع متریال و طرح و ابعاد آن بستگی دارد. از این رو به طور دقیق نمی توان هزینه ای را مشخص نمود.

البته جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی گروه تابلوسازی راما تماس بگیرید و هزینه انواع تابلوسازی تبلیغاتی را استعلام نمائید.

گروه تابلوسازی راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 409
نمایش همه
علاقه مندی ها ()