انواع کالباس برهای صنعتی

این دستگاه به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می شود که با در نظر گرفتن میزان و حجم فعالیت تقسیم
می شود. فروش کالباس بر صنعتی از سایز 35 شروع می شود و برخی از انواع اتوماتیک آن از قدرت موتور بالا و توان برش مداوم به مدت 80 ساعت برخوردارند.

به دلیل تقاضای مشتریان برای سرعت بخشیدن به کارها، اکثر انواع این دستگاه به صورت اتوماتیک طراحی شده تا سرعت‌ عمل بالایی در روند انجام کار داشته باشند. به همین منظور برخلاف کالباس برهای فروشگاهی نوع دستی آن نسبت به اتوماتیک، تولید کمتری دارد. البته از لحاظ بهداشتی و ایمنی نوع اتوماتیک این دستگاه به دلیل دخالت کمتر دست بهتر است.

قیمت کالباس برهای صنعتی

طبیعتا همانند محصولات مشابه، کالباس بر صنعتی هم دست خوش اختلاف قیمت در بازار است. به ویژه در دو نوع دستی و اتوماتیک اختلاف قیمت به وضوح دیده می شود. قطعا نوع دستی بسیار ارزان تر است.

همچنین هر چه قطر تیغه این دستگاه بالاتر رود، قیمت آن‌ نیز بیشتر خواهد بود. یکی دیگر از مواردی که بر قیمت این محصول تاثیر عمده می گذارد، نوع برند تولیدی و داخلی یا خارجی بودن آن است.

 به صورت کلی کالباس برهای خارجی که عمدتا برندهای ایتالیایی در این میان بهترین دستگاه ها محسوب
 می شود نسبت به انواع تولیدات داخلی آن قیمت بیشتری دارند؛ اما به خاطر داشته باشید که برندهای داخلی همچون براکس از لحاظ کیفیت قابلیت رقابت با کارهای مشابه خارجی را دارند.

اجزا و متریال دستگاه های کالباس بر صنعتی

 به‌طور کلی مهم ترین اجزای یک دستگاه کالباس بر در همه انواع آن تیغه آن دستگاه است. آنچه در این زمینه حائز اهمیت است، این است که اکثر تیغه‌ها در دستگاه کالباس بر صنعتی  به ویژه در مدل های اتوماتیک که به بسته‌بندی کالباس‌ها نیز می‌پردازد از جنس استیل ضدزنگ ساخته می‌شوند.

شایان ذکر است که اگر تیغه دستگاه کند باشد، کالباس و ژامبون را له کرده و باعث خرابی دستگاه و کاهش کیفیت محصولات پروتئینی می شود.

در ساخت و طراحی بدنه این دستگاه ها از آلومینیوم آنودایز استفاده می شود که با جلوگیری از چسبندگی مواد به بدنه بر ارتقاء کیفیت بهداشت و نظافت آن تاثیرگذار است.

نکات مهم در هنگام خرید

آنچه که مشتریان عزیز در هنگام خرید دستگاه کالباس بر صنعتی از کابان تجهیز باید مدنظر داشته باشند توجه به چند نکته است:

  • جنس بدنه؛
  • میزان توان و خروجی؛
  • قدرت موتور؛
  • قطر تیغه؛
  • نوع دستگاه (دستی یا اتوماتیک)؛
  • اندازه دستگاه.

کلام آخر

با توجه به مزایا و کاربرد زیاد کالباس بر صنعتی در مشاغلی که با محصولات پروتئینی مرتبط هستند.کابان تجهیز سعی در برآورده ساختن نیازهای مشتریان عزیز نموده است. امیدواریم محصولات این مجموع مورد پسند مشتریان واقع شود.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()