شما زمانی که می خواهید خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی را انجام دهید باید به خوبی برخی از نکات مهم را در نظر داشته باشید. علمینو شرایط آسانی را برای خرید آنلاین فراهم می کند تا مشتریان قادر باشند در کمترین زمان بیشترین تجهیزات آزمایشگاهی را خریداری کنند. پیش از خریداری هر یک از انواع تجهیزات آزمایشگاهی به صورت آنلاین باید به خوبی شرایط خریداری آنها را بررسی کنید و کیفیت شان را بررسی کنید. زمان خرید آنلاین انواع تجهیزات آزمایشگاهی از فروشگاه علمینو باید به خوبی برخی از نکات مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات را خریداری کنید.

توجه به کارایی تجهیزات :

کارایی که هر یک از تجهیزات آزمایشگاهی دارند را شما زمان خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی باید به خوبی بررسی کنید. توجه داشته باشید که کارشناسان علمینو نحوه اصولی کارکرد هر یک از تجهیزات را در سایت اعلام کرده اند. بنابراین شما می توانید پیش از خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی به خوبی تجهیزات را از نظر کارایی مورد بررسی قرار دهید. در کنار هر یک از محصولات که در سایت علمینو وارد شده است کارایی شان را هم می توانید به خوبی مشاهده کنید تا قادر باشید از آنها استفاده بهینه ای انجام دهید. فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی در برند های معتبر توسط ین مجموعه انجام می گیرد. 

دقت به نحوه ارسال تجهیزات :

نحوه ارسال هر یک از تجهیزات آزمایشگاهی را شما باید به خوبی زمان خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی بررسی کنید. نحوه ارسال تجهیزات در سایت علمینو زده شده است و شما می توانید با آگاهی بیشتری خرید خود را تکمیل کنید. علمینو هر یک از انواع شیشه های آزمایشگاهی را با استانداردهای مشخص شده به دست مشتریان خود می رساند. بنابراین شما خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را با خیال آسوده می توانید از این شرکت انجام دهید.

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 450
نمایش همه
علاقه مندی ها ()